Zajrzałeś na biling pierwszy raz przed końcem umowy? I pewnie nawet nie raczyłeś przeczytać regulaminu usługi (który na pewno wyjaśnia sprawę opłat, "za darmo" to można w mordę dostać - choć w dzisiejszych czasach i to już nie jest pewne)...
Jakiś czas minęło od sprawy, ale wspomnę jak się zakończyła: po kilku tygodniach reklamowania usługi w końcu plus przyznał mi rację, otrzymałem zwrot całej nadpłaty i w ramach rekompensaty galaxy s3 za pół ceny - 600 PLN taniej. ;)
Mam 3 telefony na firme. W dwoch z nich darmowe polaczenia dzialaja bez problemu. W jednym numery bezplatne Nawet nie wliczaja sie do pakietu bezplatnych minut.
Plus od jakiegoś czasu robi wszystko, żeby uprzykrzyć korzystanie z telefonu w ich sieci. Ukryte opłaty drobnym druczkiem, nielogiczne zasady wykluczające wykorzystanie pakietów czy promocji, zmiany regulaminów za plecami klientów żeby nie uznać reklamacji... Tak tak, znamy to z własnego doświadczenia.
Komentarze (4)
najlepsze
Zakop - żale niepełnosprytnego.