bump mapping w czasie rzeczywistym w '99 roku? I to w open source? Do tego ray tracing, cykl dnia i nocy, dynamiczne cienie, ambient occlusion i zapewne kilka innych rzeczy...
Silnik może i ma trochę technologii, po pewnych modyfikacjach i odpowiednim użyciu mógłby wyglądać ładnie, ale zastanawia mnie inna rzecz. Czy silnik ten posiada jakiś choć trochę rozbudowany edytor i przez to jest użyteczny? Miałem styczność z kilkoma silnikami Open Source jak Ogre czy Cube, praca tam nad dźwiękiem czy modelami była praktycznie niemożliwa.
@kwahoo2: Wiesz może jakie są tam w edytorze opcje dotyczące dźwięku oraz muzyki? W tych co widziałem jakiś czas temu było biednie na zasadzie "grają albo nie grają", żadnego zapętlania, losowości, sklejania fragmentów, opcji pogłosu i innych efektów, skryptów, edycji na żywo, no nic kompletnie. Teraz pracuję na autorskim silniku jednego człowieka, który w dwa lata zrobił więcej niż wszystkie te silniki open source razem wzięte i właśnie nie rozumiem za
@kwahoo2: Ło panie, żebym ja to znalazł. Ostatni raz tykałem się tego ze 12 lat temu. Zresztą nie ma się czym chwalić, bazowało to na demach z sdk, modelach z half-life i z racji prostoty pisane w visual basicu :)))
Komentarze (36)
najlepsze
nie da się edytować komentarzy na które już odpowiedziano.
bump mapping w czasie rzeczywistym w '99 roku? I to w open source? Do tego ray tracing, cykl dnia i nocy, dynamiczne cienie, ambient occlusion i zapewne kilka innych rzeczy...
Widzę, że jesteś znawcą...