Product Placement jest do przyjęcia, jeśli nie jest nachalny. W Iron Manie reklamowali Audi, ale nie było to przesadzone, przyznam że nawet nie zwróciłem na to uwagi.
Za to np. "Auta 2" w oryginalnej wersji dźwiękowej to jest szczyt na poziomie Klanu, gdzie jeden samochód zaczyna rozmawiać z drugim o aplikacjach na iPhone'a. WTF?
Przyznam, że to genialne posunięcie. Osoba masowa, która odbiera przekaz ma wrażenie, że to jest modne, technologia jest świetna do firm ale i domu. Większość komputerów domowych w serialach i filmach to Mac. Gdzieś tam nieśmiało wygląda Dell i Sony. Natomiast pamiętam raban jaki powstał gdy MS reklamował się w filmie The Island.
Tak, już to widzę, jak producenci masowo umieszczają Maki w serialach za nowy gadżet, albo za darmo bo są miłośnikami. Pewnie reklamy Skydrive, których przez pewien czas było sporo to efekt nagłej miłości do Microsoftu, albo tego, że producenci dostali większe o kilka giba konta albo Nokię z WP7 za darmo.
Ciekawe ile posmarowało japko gazecie.pl za ten tekst.
@rudy2007: :) posmarowała? Rynek polski jest dla Apple znacznie mniej ważny niż czeski. Apple nie wydaje w naszym kraju kasy na reklamę, robią to ewentualnie partnerzy z własnej kieszeni. Jak staniemy się nieco bogatsi a partnerzy za swoją kasę rozwiną rynek to przyjdzie samo Apple i zgarnie całą pulę poprzez budowę własnej sieci i ogromne marże dla innych. Wtedy może zaczną się u nas reklamować :)
Komentarze (11)
najlepsze
Za to np. "Auta 2" w oryginalnej wersji dźwiękowej to jest szczyt na poziomie Klanu, gdzie jeden samochód zaczyna rozmawiać z drugim o aplikacjach na iPhone'a. WTF?
Ciekawe ile posmarowało japko gazecie.pl za ten tekst.