@acuminis: Jak narazie berlin i niemcy sa glownym rynkiem eksportowym dla solarisa, a twoje dywagacje tego nie zmienia :) Rozumie, ze wykop nie lubi solarisow, ale niech chociaz komentarze beda smieszne, a nie glupie i nie poparte faktami. Tak wogole, to 60% produkcji idzie na eksport.
Banda zjebów, hejtujecie cały czas te autobusy a to jest jedna z niewielu firm która mimo złodziejstwa, korupcji i nepotyzmu coś tu jeszcze produkuję co jest w 100% polskie. Ciekawe czy Japończycy tak się śmiali z pomówień o to że same ich auta przyspieszają i ludzie giną w wypadkach, albo czy Francuzi lub Włosi się wyśmiewają ze swoich awaryjnych marek samochodowych. Gimbonauci.
@msilent: To prawda, PRowo padli tutaj, nie mniej jednak takie hejtowanie już jest przesadzone nie sądzisz? poczytaj tutaj komentarze, myślisz że w innych krajach takie sytuacje jak wpadka działu PR się nie zdarzają? sądzisz że tam tak wyszydzają własne produkcję? Ja myślę że nie. Wiem jak Amerykanie podchodzą do własnych marek aut, które jak weszli Japończycy, Niemcy i Koreańczycy powinny umrzeć śmiercią naturalną jako awaryjne, paliwożerne i drogie a mimo to
Dobra a teraz powaznie. Czy ktorys z Wykopowiczow jest w stanie powiedziec dlaczego te Solarisy sie tak pala? Nie ma chyba innych autobusow ktore zapalalyby sie tak czesto jak Solaris, pytanie tylko, dlaczego ?
Pamietaj ze kazdy sie kiedys psuje, a biorac pod uwage ze autobusy jezdza po 20 godzin na dobe a nieraz i non-stop, wystarczy by na warsztacie nie przykladali sie do konserwacji albo czegos zapomnieli i przy tylu autobusach ktorys musi sie zapalic.
@Grifin:"„Im Motor gab es einen Kurzschluss an der Kabelführung“, erklärt BVG-Sprecher Klaus Wazlak der B.Z. „Dadurch verschmorte das Kabel und es kam zu einer starken Rauchentwicklung, der Qualm zog durch die Luftschlitze in den Innenraum.“"
W silniku doszło do zwarcia w instalacji elektrycznej. Przez to przewód przepalił się i pojawiło się dużo dymu, który poprzez szczelinę dostał się do wnętrza pojazdu.
Oczywiscie pisza o tym przypadku, a jak to jest zazwyczaj
Fajne. Mnie najbardziej zaciekawiła ta tępa #!$%@?, co koniecznie musiała nagrać swoim telefonikiem. W końcu coś ciekawego w jej życiu się wydarzyło, już znudzona była zakupami dzień w dzień.
Komentarze (249)
najlepsze
normalnie przyznalbym ci racje ale nie tym razem.
Dlaczego? nie chodzi o ich autobusy, wcale nie sa bardziej awaryjne od innych.
To dobra firma, dobra marka, swietnie sobie radzi, w calej europie miasta kupuja od nich bo sa porzadne i jeszcze nie tak drogie.
Dlaczego tak jada po solarisie?
Ano dlatego, ze ich PRowcy chyba mysla ze ciagle sa lata 60te.
Pracownik solarisa zrobil AMA, solaris kazal wykopowi usunac wszystko,
czy ja wiem, inne tez czasem sie pala.
Pamietaj ze kazdy sie kiedys psuje, a biorac pod uwage ze autobusy jezdza po 20 godzin na dobe a nieraz i non-stop, wystarczy by na warsztacie nie przykladali sie do konserwacji albo czegos zapomnieli i przy tylu autobusach ktorys musi sie zapalic.
W silniku doszło do zwarcia w instalacji elektrycznej. Przez to przewód przepalił się i pojawiło się dużo dymu, który poprzez szczelinę dostał się do wnętrza pojazdu.
Oczywiscie pisza o tym przypadku, a jak to jest zazwyczaj