Korzystasz z AdBlocka – jesteś piratem
Nie nasze to słowa, ale okazuje się, że osób które tak myślą jest coraz więcej. Zamysł jest prosty - zaczynamy od zdefiniowania tego, kto jest piratem - umownie, jest to osoba, która pozyskuje treści...
m.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- 217
Komentarze (217)
najlepsze
When I'm watching a television show that I record on my DVR, and I fast forward through the commercials, is that piracy? What about if I don't fast forward, but I walk to the kitchen to fetch a beer while the commercials are playing?
Nie tylko zaplusowane są ciekawe:
Szkoda, że na tym cierpią również serwisy umieszczające nienachalną reklamę, ale to nie jest wina użytkowników.
Nie wiem czy pamiętasz, ile było krzyków, płaczu i darcia szat, gdy bash.org.pl wprowadził po prawej bloczek z reklamami. Wtedy zresztą były to chyba tylko tekstowe reklamy z Google Ads. Teraz jest tam więcej bannerów, ale wszystkie w jednym miejscu i w niczym nie przeszkadzają, więc mam je odblokowane. Ale dla niektórych sam fakt,
Autorowi chyba marzy się system rodem z "Mechanicznej Pomarańczy", gdzie nie można było odmówić oglądania.
Ok, inaczej. Autor strony zawsze może ją zablokować dla osób korzystających z Adblocka. Korzystam z Adblocka ( nie blokuję reklam tekstowych) i po prostu nie wchodzę na strony, które proszą o wyłączenie Adblocka, Są strony, które bardziej oficjalnie, lub mniej oficjalnie przyzwalają na koszystanie z Adblocka np. wykop. Nie widzę w tym problemu. Chcesz mieć mniej wejść zablokuj wyświetlanie strony da internautów korzystających z Adblocka
Strony, które nie stosują takiej polityki, często mogą liczyć na to, że internauci wyłączają tam adblocka.
Jaki mam mieć interes w tym by każdą stronę weryfikować na blokowanie reklam albo nie blokowanie?
Choć na niektóre strony autentycznie warto wyłączyć (przez szacunek dla treści strony i autorów i za wartość merytoryczną) to giną one w tłumie wszystkich innych
A wiesz jaka jest gigantyczna różnica z blokada i bez na przykładowo gazeta.pl w zakresie użycia
Ja proponuję wbudować we wszystkie przeglądarki Internetu pasek wysokości 350 pixeli na którym bez przerwy będą leciały reklamy ! Tak jest !
Analogicznie mogę powiedzieć, że reklamodawcy mnie okradają i są piratami, bo moje oglądanie reklam, jako osoby opiniotwórczej, kosztuje 1000 PLN za jedno wyświetlenie reklamy.