TED: Jak filmy na youtube stają się viralami
Kevin Allocca (trend manager w Youtube) prezentuje swoje przemyślenia na temat powodów, dlaczego takie bzdury jak np. Friday mogą dostać 200 milionów kliknięć na youtube.
![kolega_maynard](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kolega_maynard_loIzt86A9j,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 48
Kevin Allocca (trend manager w Youtube) prezentuje swoje przemyślenia na temat powodów, dlaczego takie bzdury jak np. Friday mogą dostać 200 milionów kliknięć na youtube.
Komentarze (48)
najlepsze
Nie, nie obejrzałem całego, chociaż domyślam się co jest po pierwszej godzinie.
Ponad 13 milionów wyświetleń.
Edit: już mam http://www.youtube.com/watch?v=fb-qZg4dfsA&feature=related
bo sie cały czas pojawiają w Polecanych kurvva mać!
30 sekund
http://www.youtube.com/watch?v=tRFMBhDHVdE