Jugosławia na mapie spotu "Płacę Abonament" TVP
Ostatnimi czasy TVP postawiła na emisję spotów "Płacę abonament". Tak, tak, te w których obcokrajowcy wypowiadają się na temat Polski. Jednak do jasnej anielki - dlaczego na końcu spotu na mapie europy pojawia się Jugosławia? :D
I_See_Bad_Pixels z- #
- #
- #
- #
- #
- 94
Komentarze (94)
najlepsze
A reklama jest wkurzająca, bo najwyraźniej ktoś chciał zagrać na płytkich instynktach Polaków, że to niby nie damy się jakiemuś tam Niemcowi przechwalać czy tam wywyższać i z miejsca ruszymy wielką hordą do płacenia abonamentu.
Można też to odwrócić tak, że Polska jest pierwsza w Europie w niepłaceniu abonamentu i musimy walczyć aby tę pozycję utrzymać - to wystarczająca motywacja.
Spot to żenada w czystej postaci, bazuje na stereotypach i wcale nie motywuje do płacenia abonamentu.
A, przepraszam jeszcze, TVP to GÓWNO. Dziękuje.
Jeśli TVP przedstawi propozycje naprawdę edukacyjnych i kulturalnych programów, które nie robią widzom obornika z mózgu, to bardzo chętnie będę się dokładał.
Inaczej niech sp$$$$#@ają z tym M jak Miłość, Klanem, Modą na skuces czy tańcem
Bo myślenie autorów i zleceniodawców jest z tamtej epoki.
Ostatecznie nie jest źle - mogli się cofnąć do czasów Bismarcka.
A swoją drogą, to chyba bardziej TVP powinna sobie pogratulować niezwykle pożytecznych i wartościowych programów oraz audycji, które to
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie będe płącił za jakiś Klan czy Plebanie :] a wartosciowe programy puszczane są w godzinach w których normalny, pracujacy człowiek juz dawno spi :]
1. M JAK MILOSC 02-01-2012, 7 575 331 widzów
3. NA DOBRE I NA ZLE 06-01-2012 , 5 505 368 widzów
5. BARWY SZCZESCIA 02-01-2012, 5 237 317 widzów
http://media2.pl/badania/87672-Tydzien-w-TV-Dwojka-wyprzedza-TVN-i-Polsat.html#komentarze