Wpis z mikrobloga

Cześć, nie mogę na swoim profilu google firma prawidłowo wrzucić zdjęcia, skontaktowałem się z google, 'sprawa trafiła do działu technicznego' i... od ponad miesiąca jest cisza. Dwukrotnie pytałem się, czy podjęli jakieś czynności w sprawie- dostawałem w odpowiedzi ten sam bełkot.

Sprawa banalna- zdjęcia wrzucone w profil google nie są widoczne na profilu firmy.
Straszne jaja, jeszcze czas oczekiwana mnie rozbraja.
Ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją?
#google
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Papilon: od stycznia zeszłego roku mają ogólnoświatowego buga, który powoduje, że zdjęcia się nie wyświetlają. Są widoczne jedynie w panelu Google Moja Firma.

Niby mogą je odświeżyć w ich systemie, co pewnie też zrobili, ale pomaga to tylko nielicznym profilom.

Ja mam do wrzucenia około 30 zdjęć i czekam, aż uda im się usunąć ten błąd.
  • Odpowiedz
@Papilon: nowy profil jest nieopłacalny, bo podobno im starsza jest wizytówka, tym lepiej jest widoczna w Mapach.

Pozostaje czekać, aż w końcu naprawią to co spieprzyli. Ale trwa to już rok, więc wolno im idzie.
  • Odpowiedz
@asd1asd: od czasu do czasu szukam rozwiązania tego problemu i chyba znalazłem na https://support.google.com/business/ możliwe jego rozwiązanie.

Użytkownicy napisali tam, że jak masz dodane zdjęcia i logo, to wtedy należy usunąć logo, aby reszta zdjęć zrobiła się widoczna. Jeśli nie masz, można spróbować dodać samo logo i je usunąć. Lub zrobić obie czynności na raz, czyli dodać wszystkie zdjęcia, które ma się zamiar i na koniec logo. Dla pewności odczekać
  • Odpowiedz
@Papilon: niestety, nie. :(

Ogólnie z moją wizytówką miałem różne problemy. Jak weszły Menu/Usługi ogólnoświatowo, to przez kilka miesięcy nie miałem do tej funkcji dostępu.

Teraz dodatkowo czekam na usunięcie przez nich dwóch zdjęć, które są widoczne jedynie przy dodawaniu loga/okładki w zakładce albumy. Kiedyś dodałem je przy robieniu postów, lecz postów nie wrzuciłem. Zdjęcia natomiast zostały bez możliwości zarządzania nimi.

Miałem też dostęp do katalogu produktów (coś jak Menu/Usługi,
  • Odpowiedz