Jeśli nie było i kogoś interesuje, mogę zrobić #ama nt mediów społecznościowych w marketingu - na przykład jak agencje ściągają mnóstwo $ za wrzucanie kotów na fanpage i jak wybiera się zwycięzców konkursów na Facebooku ( ͡º ͜ʖ͡º)
- SeriousGuy
- dzikisrubokrent
- mjut
- RVP20
- konto usunięte
- +6 innych
EDIT: z drugiej strony - ja jestem dość leniwa i lubię robić dużo innych rzeczy, pracując w agencji + mając kilka firm na freelansie wprawdzie nie masz czasu wolnego, za to możesz wyciągnąć parę tysięcy na miesiąc.
Kontent robię sama, czasami wspiera mnie grafik - częściej ktoś mnie wyręcza w moderacji niż w robieniu postów ;)
Dzieło; zxwykle w biurze, ale mogę zdalnie, jeśli mam lenia albo gdzieś wyjeżdżam (wolę stacjonarnie niż z kanapy, zawsze to kontakt z ludźmi).
Wiedzę zdobywamy sami, np. na
Zdarza mi się zaszerować coś cudzego, gł. z youtuba; wszystko zależy od społeczności
25; nie skończyłam
1. Największy ponad 100k, ale wiem że duża część jest kupiona osobiście przez klienta w dawnych czasach
2. Dla mnie istotne oprócz samego kontentu jest wchodzenie w interakcję z ludźmi, którzy wrzucają coś związanego z moją marką poza głównym kanałem - na FB jest to trudniejsze, na Insta nie ma z tym problemu, więc korzystam.
3. Bardzo różnie, zwykle jakiś standardowy brief, wytyczne dot. targetu, oprócz tego muszę z grubsza