@proshop-pl: Taka niespodzianka od dhla: "Nieznacznie uszkodzona przesylka zostanie przepakowana." To od razu podziękować kurierowi, czy sugerujecie sprawdzić?
@ziutekmalina: Zawsze prosimy sprawdzać przesyłkę przy kurierze, ułatwia to ew. reklamację. Najczęściej towar jest cały i uszkodzeniu ulega tylko i wyłącznie samo opakowanie ale warto jednak to sprawdzić. Dziękujemy za informację!
@SortowNIKT: Zapraszamy, na rynku duńskim od ponad 20 lat działamy, firma Proshop jest najstarszym sklepem IT w Danii. Znajdujemy się również w kilku europejskich krajach.
@Naku: A jaki produkt był w koszyku? Każdy produkt na stronie ma podaną indywidualnie datę wysyłki. Czasami towar jest na stronie i można zamawiać jako pre-order. W razie problemów zapraszam do kontaktu z nami bezpośrednio.
@The_Riddler: Niestety z tego co wiem, oryginalne szkło 3D marki OP zostało wycofane ze sprzedaży z powodu problemów z działaniem z czytnikiem w ekranie.
@The_Riddler: U nas zostało wycofane, być może inna seria lub jest to jakaś poprawiona wersja. Obecnie z informacji jakie otrzymałem trzeba nałożyć szkło a następnie skonfigurować finger print, odwrotna kolejność może skutkować złym działaniem czytnika.
@proshop-pl Możecie trochę rozwinąć ten punkt z Waszego regulaminu? Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Nieciekawie to wygląda. Jak część przesyłki
Każda przesyłka jest oczywiście ubezpieczona, jednak w przypadku szkody ze strony przewoźnika to klient biznesowy powinien składać ewentualne skargi bezpośrednio u przewoźnika. Tak jak jest napisane liczy się to od momentu wydania towaru, jeśli brakuje zamówionych produktów, należy skontaktować się niezwłocznie z nami w celu sprawdzenia czy z naszej strony wszystko przebiegło prawidłowo.
@Woziu: Przy zakupie na osobę prywatną etykieta zwrotna jest darmowa, 30 pln kosztuje etykieta tylko przy zakupie na firmę. Udzielamy 12 miesięcznej rękojmi na zakup firmowy oraz 24 miesięcznej na zakup prywatny, sprzęt serwisujemy na miejscu lub wysyłamy nowy wolny od wad towar aby przyspieszyć czas reklamacji. Oczywiście na wszystkie produkty wystawiana jest faktura vat 23%.