Samojezdna fabryka drogowa czyli układanie nawierzchni betonowej na S17 Garwolin
![Samojezdna fabryka drogowa czyli układanie nawierzchni betonowej na S17 Garwolin](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_3JUsvBT108pobOhQCHVhORxCbUEXnimM,w220h142.jpg)
Krótki materiał od GDDKiA prezentujący w akcji rozściełacz (1 maszyna), układarkę (2 maszyna) oraz maszynę do obróbki wykończeniowej (3 maszyna).
z- 159
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Krótki materiał od GDDKiA prezentujący w akcji rozściełacz (1 maszyna), układarkę (2 maszyna) oraz maszynę do obróbki wykończeniowej (3 maszyna).
zRocznica
od 04.02.2022
Wykop.pl
Co do odprowadzania wody i aquaplaningu to beton radzi sobie zdecydowanie lepiej niż asfalt... Nie wspominając już o tych koleinach zalanych woda po deszczu.
Ostatnimi czasy firmy próbują także stworzyć "modę" na betonowe drogi lokalne. Podobno wychodzi taniej... trwalej i szybciej. Do układania wystarczy rozkładarka do asfaltu. I już na drugi dzień mogą bez szkody dla nawierzchni poruszać się po niej samochody osobowe. Ale to chyba tylko czysto teoretycznie.
Co
Która trasa i jaki odcinek? Jako kto pracowałeś?
Co do równości, to tragedii podczas jazdy ja nie odczuwam. Ale jak spojrzałem czasami na odcinek jeszcze przed użytkowaniem to gołym okiem widać , że to nie stół :p
Nic takiego nie napisałem. I zgadzam się z twoją opinią. Ogólnie jestem za wykonywaniem takich tras z betonu. Ale za S8 od Piotrkowa Trybunalskiego w stronę Warszawy to powinni.... To nie jest chyba taka stara droga?
Jak się ma różnica w cenie pomiędzy odcinkiem betonowym a asfaltowym? Wiesz może?
Wydaje mi się , że wysoka klasa wytrzymałości cementu, bardzo dobre kruszywo, niski stosunek woda/cement oraz konsystencja plastyczna daje już odporność na jakieś środki odmrażające.
Jest takie coś jak klasa ekspozycji i dla nawierzchni jedna z nich