Taka historia jak to niestety marka Dell mnie oszukała, otóż jakiś czas temu pisałem tutaj, że Dell przetrzymuje mi ponad 2 tygodnie laptopa, na którego mam gwarancję Next Business Day. Po ponad 2 tygodniach laptop do mnie dotarł, zainstalowałem wszystko co potrzebne, jednak już po odpakowaniu stwierdziłem, że laptop chodzi wyraźnie wolniej, dzisiaj siostra - właścicielka również bardzo żaliła mi się, że po naprawie laptop jest znacznie wolniejszy.
Co się okazało: wcześniej w laptopie znajdował się dysk Western Digital 320GB Blue z obrotami 7200. Dzisiaj wyciągałem szufladkę i jak się okazuje po naprawie włożony został dysk Samsung o obrotach 5400. Moim zdaniem jest to bardzo nieuczciwe ze strony Della, szczególnie że gwarancja NBD, która w teorii ma zapewnić stałą opiekę ze strony serwisu, nie jest tanią usługą.
Jak myślicie co mogę z tym zrobić? Dzwoniłem już ostatnio do Della z pytaniem, czemu naprawa trwa aż tak długo, i niestety zostałem dość nieprzyjemnie spławiony i obawiam się, że tak też będzie w tym przypadku.
TL;DR
Co się okazało: wcześniej w laptopie znajdował się dysk Western Digital 320GB Blue z obrotami 7200. Dzisiaj wyciągałem szufladkę i jak się okazuje po naprawie włożony został dysk Samsung o obrotach 5400. Moim zdaniem jest to bardzo nieuczciwe ze strony Della, szczególnie że gwarancja NBD, która w teorii ma zapewnić stałą opiekę ze strony serwisu, nie jest tanią usługą.
Jak myślicie co mogę z tym zrobić? Dzwoniłem już ostatnio do Della z pytaniem, czemu naprawa trwa aż tak długo, i niestety zostałem dość nieprzyjemnie spławiony i obawiam się, że tak też będzie w tym przypadku.
TL;DR
#laptopy
Kilka propozycji z ebay.
Pozdrawiam.