@OrangeEkspert: Witam! Jak to jest w naszym kochanym Orange że gdy człowiek nagle zagłębi się w dziesiątki faktur to okazuje się że płaci za Canal+ a go nie posiada? Może jestem mało spostrzegawczy ale płacę 2 lata za usługę, która jest u mnie nie aktywna. Rzadko oglądam TV i wpadłem na to przypadkiem. Teraz bombardujecie mnie przedłużeniem umowy od września i zastanawiam się czy jest sens pakować się w nieuczciwe umowy.
@OrangeEkspert: Witam! Jak to jest w naszym kochanym Orange że gdy człowiek nagle zagłębi się w dziesiątki faktur to okazuje się że płaci za Canal+ a go nie posiada? Może jestem mało spostrzegawczy ale płacę 2 lata za usługę, która jest u mnie nie aktywna. Rzadko oglądam TV i wpadłem na to przypadkiem. Teraz bombardujecie mnie przedłużeniem umowy od września i zastanawiam się czy jest sens pakować się w nieuczciwe umowy.
@neuromancer80: Dzień dobry. Chętnie wyjaśnimy. Umowa na pakiet Canal+ to odrębna umowa i rezygnacja z dodatkowego pakietu telewizyjnego możliwa jest tylko w formie pisemnej. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji to jesteśmy dostępni dla Ciebie w podanych kanałach kontaktu https://www.orange.pl/view/kontakt
@neuromancer80, w tym celu wystarczy złożyć reklamację w Inteligo/PKO BP. Można to zrobić na infolinii lub przesyłając wiadomość po zalogowaniu do serwisu internetowego Inteligo\iPKO.
Czy tylko u mnie Opera dla PC nie potrafi odtworzyć większości filmów? Działa praktycznie tylko Youbtube. Nie pomaga reset ustawień, zwyczajnie nic nie rusza.