Witajcie imiennicy. Taka sprawa, kupiłem latem w emag.pl kości RAM marki Corsair. Wszystko było dobrze ale po jakimś czasie jedną z kości zaczęła sypać błędami. W myśl tego co jest na stronie #corsair gwarancja jest dożywotnia, w ramach której kości są wymieniane na nowe lub podobne. Odesłałem więc kości i spodziewałem się przysłania nowych. Warto zaznaczyć w tym momencie, że od wakacji kości podrożały niemal dwukrotnie. Niestety okazało się, że emag.pl realizuje gwarancje wg swojego widzimisie i zdecydowali że odeślą mi pieniądze które wydałem pół roku temu, bez pytania mnie o zgodę. Poprosilem o możliwość zwrotu kości z myślą że spróbuje sam wysłać je bezpośrednio do producenta, ale rzekomo jest to nieodwracalna decyzja dystrybutora a ja mam się podporządkować. Co dla mnie jako kupującego nie powinno mieć znaczenia, bo co mnie to w sumie obchodzi, to tylko dystrybutor? Proponowałem też wymiane na podobne, sugerowałem że mogą być nieco gorsze/inne.
Za pieniądze które mi oddali moge sobie kupić jedynie połowę pamięci ram, które miałem a różnica w cenach wynosi około 400 zł.
Tak, proszę ich o wymianę/naprwawe bo kości RAM te są teraz znacznie droższe i za zwrócone pieniądze nie mogę kupić nowych. Wszystkie kości RAM ostatnio mocno podrożały niestety.
Tak z tym że na stronie producenta jest napisane: An obsolete or discontinued product will be replaced with the same product if available. If Corsair is unable to replace your obsolete or discontinued product with the same product, Corsair will replace the obsolete or discontinued product, in its sole discretion, with a product having similar function and capacity.
Oni mają jakiegoś lewego dystrybutora, który ignoruje ten zapis.
@Dox3l @cysiekw Udało mi się dodzwonić na oficjalny support w US. Oczywiście potwierdzili moją wersje. Musze im tylko wysłać kości, kórych emag nie chce mi oddać. Wiem bo prosiłem ich o to w poniedziałek.
Witajcie imiennicy. Taka sprawa, kupiłem latem w emag.pl kości RAM marki Corsair. Wszystko było dobrze ale po jakimś czasie jedną z kości zaczęła sypać błędami. W myśl tego co jest na stronie #corsair gwarancja jest dożywotnia, w ramach której kości są wymieniane na nowe lub podobne. Odesłałem więc kości i spodziewałem się przysłania nowych. Warto zaznaczyć w tym momencie, że od wakacji kości podrożały niemal dwukrotnie. Niestety okazało się, że emag.pl realizuje gwarancje wg swojego widzimisie i zdecydowali że odeślą mi pieniądze które wydałem pół roku temu, bez pytania mnie o zgodę. Poprosilem o możliwość zwrotu kości z myślą że spróbuje sam wysłać je bezpośrednio do producenta, ale rzekomo jest to nieodwracalna decyzja dystrybutora a ja mam się podporządkować. Co dla mnie jako kupującego nie powinno mieć znaczenia, bo co mnie to w sumie obchodzi, to tylko dystrybutor? Proponowałem też wymiane na podobne, sugerowałem że mogą być nieco gorsze/inne.
Za pieniądze które mi oddali moge sobie kupić jedynie połowę pamięci ram, które miałem a różnica w cenach wynosi około 400 zł.
Co
An obsolete or discontinued product will be replaced with the same product if available. If Corsair is unable to replace your obsolete or discontinued product with the same product, Corsair will replace the obsolete or discontinued product, in its sole discretion, with a product having similar function and capacity.
Oni mają jakiegoś lewego dystrybutora, który ignoruje ten zapis.