- 2
Ciąg dalszy moich rozważań motoryzacyjnych...
Aktualnie zastanawiam się nad zakupem dwóch samochodów w różnych wersjach wyposażenia i nie do końca wiem, który wybrać. Wydaje mi się, że CEED z perspektywy czasu straci dużo więcej na wartości niż XCEED dlatego coraz bardziej skłaniam się do tego drugiego w gorszej wersji wyposażenia. PROCEED odpada.
Niestety XCEED w wersji L(104490 zł) w stosunku do CEED L+BL (100790 zł - wciąż wychodzi taniej...)
-brak 10 calowego
Aktualnie zastanawiam się nad zakupem dwóch samochodów w różnych wersjach wyposażenia i nie do końca wiem, który wybrać. Wydaje mi się, że CEED z perspektywy czasu straci dużo więcej na wartości niż XCEED dlatego coraz bardziej skłaniam się do tego drugiego w gorszej wersji wyposażenia. PROCEED odpada.
Niestety XCEED w wersji L(104490 zł) w stosunku do CEED L+BL (100790 zł - wciąż wychodzi taniej...)
-brak 10 calowego
KTÓRĄ WERSJE WYBRAŁBYŚ?
- CEED L+BL 1.4 TGDI 7DCT 23.5% (8)
- XCEED L 1.4 TGDI 7DCT 35.3% (12)
- XCEED M+SMT+A18 7DCT 26.5% (9)
- CEED M 1.4 TGDI 7DCT 5.9% (2)
- CEED L 1.4 TGDI 7DCT 8.8% (3)
@kogi: Ostatnie z listy: Ceed SW L 1.4T-GDI Blue Flame , jeden rabat ode mnie z pracy drugi z żony pracy (ale warunkiem było nieinformowanie zbyt wcześnie o chęci pójścia na macierzyński i nie wyszło ;) ). Rozmawiałem z kolegą z innego salonu KIA i mówił że te 5.5% to praktycznie cała marża salonu, przy zakupach os fizycznych ( coś jak ten rabat dla grup zawodowych). Próbowaliśmy w innych salonach i
@kogi: to zależy od samochodu, ale wg informacji które mam to marża jest w tej okolicy, przy standardowej umowie producent - dealer. Największy rabat był u nas na Sorento i Sportage - 7%. Inaczej dla marek premium(dla Volvo dają nam na np V40 - 22.5%, przy XC90 za rabat bym pewnie Ceeda kupił ;p ), inaczej pod firmę (mówił nam chłop, że w zależności od wielkości floty w firmie, ustalają rabat
@Detached: nie odpowiada