prawie na każdej stacji w Niemczech takie są , przynajmniej nie bierze odraza jak trzeba usiąś by coś cięższego zrobić :D !
Multimedia Polska S.A. - niewrówna walka z wiatrakami..
Internet w całym mieście nie działa tak jak trzeba, MM S.A. dobrze o tym wie i poza próbą naprawy nie zamierza NIC z tym zrobić, zero zwrotów kosztów, NIC. Można sobie co najwyżej napisać reklamację, a potem stać bite 4 godziny w kolejce, która wychodzi poza drzwi Biura Obsługi Klienta.. Paranoja, pomóżcie..
z- 13
- #
- #
- #
- #
- #
Zupełnie nie chodzi mi o fakt, że mam powolny internet, mimo iż płacę za szybki - kwestia tego, że ich internet jest beznadziejny zostawmy z boku (;
Problem w tym, że oni WIEDZĄ o awarii, ZMNIEJSZYLI (co potwierdził mi pan w BOK) prędkość internetu i NIE ZAMIERZAJĄ zmniejszyć faktury do czasu naprawienia usterki..
Dokładnie o to mi chodzi!
Może sobie być nawet do końca umowy 2.15Mbps wisi mi to dynda i powiewa, chodzi mi o to, że obsługa prosto w twarz mi mówi, że mi obniżyli prędkość do 2Mbps bo ich sieć nie wyrabia i nic nie zamierzają z tym zrobić w kwestii finansowej, mimo iż w tym czasie płacę za 6 a mam 2Mb bo ograniczyli..