Multimedia Polska S.A. - niewrówna walka z wiatrakami..
Internet w całym mieście nie działa tak jak trzeba, MM S.A. dobrze o tym wie i poza próbą naprawy nie zamierza NIC z tym zrobić, zero zwrotów kosztów, NIC. Można sobie co najwyżej napisać reklamację, a potem stać bite 4 godziny w kolejce, która wychodzi poza drzwi Biura Obsługi Klienta.. Paranoja, pomóżcie..
kodek11 z- #
- #
- #
- #
- #
- 13
Komentarze (13)
najlepsze
Zupełnie nie chodzi mi o fakt, że mam powolny internet, mimo iż płacę za szybki - kwestia tego, że ich internet jest beznadziejny zostawmy z boku (;
Problem w tym, że oni WIEDZĄ o awarii, ZMNIEJSZYLI (co potwierdził mi pan w BOK) prędkość internetu i NIE ZAMIERZAJĄ zmniejszyć faktury do czasu naprawienia usterki..
Dokładnie o to mi chodzi!
Może sobie być nawet do końca umowy 2.15Mbps wisi mi to dynda i powiewa, chodzi mi o to, że obsługa prosto w twarz mi mówi, że mi obniżyli prędkość do 2Mbps bo ich sieć nie wyrabia i nic nie zamierzają z tym zrobić w kwestii finansowej, mimo iż w tym czasie płacę za 6 a mam 2Mb bo ograniczyli..
Obecnie za 1Mb płacę jakieś 49zł ale tylko dlatego, że mam od nich 3 usługi. 2Mb to już szczyt ich możliwości gdzie koszt to 69zł
(również przy trzech usługach, telefon,tv, internet).
W Warszawie funkcjonuje większa konkurencja dla Multimedii, co za tym idzie oferują
Komentarz usunięty przez moderatora
btw. niezbyt rozumiem stwierdzenie 'mam szybszy internet' pod koniec, gdy porównujesz do Play, patrząc na wyniki tychże speedtestów.
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.2b4u.webpark.pl/multimedia.gif
http://www.2b4u.webpark.pl/moczymordy.gif