@janemba: moja paczka też od 20 grudnia wisi na tym samym statusie :) spór można zakładać dopiero po 60 dniach. Wiem, bo poprzednia moja paczka zginęła na dokładnie takim samym statusie jak teraz :D oczywiście teraz sobie to tłumaczę czasem świątecznym :)
Poprzednia paczka: https://www.1tracking.net/en/detail?nums=CY142400775DE
a na screenie aktualna paczka :)
Poprzednia paczka: https://www.1tracking.net/en/detail?nums=CY142400775DE
a na screenie aktualna paczka :)
odpowiedz
@Papik145: będą pisali że masz czekać parę dni, potem, że masz podać jeszcze raz adres i przejść się do siedziby DHL w regionie. Jak im odpiszesz to napiszą, że masz czekać parę dni, bo oni będą pytali przewoźnika. Potem napiszą, że dopiero po 60 dniach możesz z nimi znów gadać. Mi 5 dni przed końcem tego terminu napisali, że dostali info od przewoźnika że paczka zgubiona i wysłali propozycję
@janemba: Zaproponowali trzy rzeczy, 1. zwrot kasy na kartę (płaciłem kartą). 2. zwrot kasy na GB Wallet (czyli ten ich wewnętrzny portfel), 3. wysyłka nowego egzemplarza. Muszę przyznać że i tak mnie zaskoczyli, bo nie miałem wykupionego ubezpieczenia. Zamówiłem znów ten sam fon (po zwrocie kasy). 60 dni od złożenia zamówienia :) Dziwne że tak napisali, ja dostałem tylko zwykłą lakoniczną odpowiedź jak zawsze, że wszystko aktualnie idzie zgodnie z
@janemba: pożyjemy zobaczymy ;) jak zamawiałem telefon to stwierdziłem, że pewnie po trzech królach przyjdzie i jeszcze żyję tą nadzieją :)
Z odpowiedzi z Gearbest w związku z moim zapytaniem czy znów kolejna moja paczka zaginęła :)
Please kindly note we have contacted the shipping company and the package is tracking online delay. For international shipments it is common for the tracking information to update only once the package is in the destination country. Before this it may just say that the package is in transit. It may stay in this status for
carnivean via Android
- 0
@janemba zaproponują czekać 60 dni od zamówienia :-) taki mają regulamin :-)
carnivean via Android
- 0
Te 25 dni roboczych to przewidywany czas, a na dostarczenie mają 60 dni :-)
@Pawel978: po terminie tym przewidywanym napisali:
We are sorry to hear this about your package.
In order to check the situation further, please note the following:
1)Please confirm with us your address again in the
- 0
Witam, zamowilem telefon od #gearbest przez #priorityline lecz po uplywie 60 dni paczki nadal brak po kontakcie ze sklepem oferuja czesciowy zwrot kosztow poniewaz nie wykupilem ubezpieczenia ktore wedlug nich jest wymagane do pelnego zwrotu lub ponownej wysylki. Na paypalu pisza to samo co robic? Jak walczyc o pelna kwote?
- 0
Cześć telefon zamówiłem 09.09 z Gearbesta, ostatnia informacja o przesyłce to: Port of Destination BUD, Shipment in transit-delivered to destination country z 20.09. Od tej pory cisza. Czy ktoś miał podobną sytuacje? Czy już zgłaszać sprawę przez paypal? Dziś mija 25 dni roboczych od wysłania przesyłki. Doradźcie co robić w takiej sytuacji. #priorityline #gearbest
@lebek555: i jak Twoja walka? Mi na razie mija 25 dni roboczych i też wisi na tym samym statusie. Też nie ubezpieczyłem i nie zapłaciłem przez PP tylko kartą :( da się odzyskać 100%?
@lebek555: zwrócili mi całą kasę, paczka się zgubiła. Zamówiłem jeszcze raz i teraz znów wisi na tym samym statusie od 20 grudnia xD na pocieszenie mam to, że parę osób już zgłasza ten sam problem z tym samym statusem, z tego samego dnia ;) były święta, liczę że po 3 królach ruszy ;)
#cccam