Zrobilem. To byl okropny model, lamliwy, niespasowany, z niedokladna instrukcja, ale zrobilem. W koncu sie udalo.
Sd. Kfz. 251/1 ausf. B. Kamuflaz zimowy zaimprowizowany z bialych szmat.
#modelarstwo #zainteresowania #poczatkujacymodelarz #rekodzielo
Sd. Kfz. 251/1 ausf. B. Kamuflaz zimowy zaimprowizowany z bialych szmat.
#modelarstwo #zainteresowania #poczatkujacymodelarz #rekodzielo
- 0
Zrobiłem w sobotę przelew blikiem za 5-6k zł za zakup na mediamarkt.
Okazało się, że przedmiotu nie mają i mi zwrócą kasę niezwłocznie.
Na PKO B.P pokazuje mi, że hajs aktualnie jest jeszcze zamrożony i do nich nie dotarł.
Kiedy do nich to dotrze i kiedy mi go oddadzą bo się już w------m? XD
#mediamarkt #zakupy #pcmasterrace
Okazało się, że przedmiotu nie mają i mi zwrócą kasę niezwłocznie.
Na PKO B.P pokazuje mi, że hajs aktualnie jest jeszcze zamrożony i do nich nie dotarł.
Kiedy do nich to dotrze i kiedy mi go oddadzą bo się już w------m? XD
#mediamarkt #zakupy #pcmasterrace
Rekiu22 via Android
- 2
@Peterov jezeli srodki sa w blokadzie nalezy czekac, transakcja jest weryfikowana i w ciagu 7 czy 5 dni transakcja zostanie uznana za prawidlowa lub nie prawidlowa, jezeli zostanie uznana za prawidlowo wtedy oni ci musza hajs zwrocic, jezeli za nieprawidlowa (np jesli sklep zdazy odrzucic) to wtedy kasa z blokady od razu wraca do srodkow dostepnych
Rekiu22 via Android
- 2
@Peterov poki srodki sa w blokadzie huja zrobi sklep, ty, i najprawdopodbniej bank, musisz czekac
Rekiu22 via Android
- 0
Ty nie zrobiles przelewu, tylko blikiem zaplacicles, to jest zupelnie inna forma platnosci
Rekiu22 via Android
- 0
Przelew bankowy jest wysylany z twojego banku w dni robocze w trzech sesjach wychodzacych, adresat otrzymuje przelew w jego banku w dni robocze w sesjach przychodzacych
Rekiu22 via Android
- 0
Jezeli cie dobrze zrozumialem to srodki masz w blokadzie, czyli musisz poczekac az wyjda z blokady i wtedy zobaczyc czy srodki sa na twoim koncie, jesli nie to kontaktowac sie ze sklepem
Rekiu22 via Android
- 0
Srodki z blokady wychodza maksymalnie w ciagu 5 albo 7 dni
Rekiu22 via Android
- 0
Co do blokady to zazwyczaj trwa krocej niz te 5, 7 dni, natomiast sa to maksymalne wartosci i gdyby to trwalo dluzej to mozesz zlozyc reklamacje w swoim banku
Rekiu22 via Android
- 0
@Peterov wiadomosc mi sie nie wyswietla wiec napisze co masz robic, czekasz 5 dni roboczych na weryfikacje transakcji, maks 5 dni roboczych moze byc szybciej, po tym okresie albo hajs wroci na konto albo dzwonisz do sklepu po zwrot
Rekiu22 via Android
- 0
@Peterov i hajs ci nie zgninie, o to sie nie boj
- 176
Halo #wroclaw
Wpadłam na pewien pomysł. Z racji tego, że już od jakiegoś czasu chciałabym nauczyć się grać w #planszowki a nie mam z kim to może byłby ktoś zainteresowany spotkaniem w jednym z barów z grami na partyjkę?
Jeśli by to wypaliło można by organizować coś takiego częściej. Jeśli jest ktoś zainteresowany niech pisze w komentarzu, jeśli uda się zebrać ekipę to zawołam wszystkich i zgadamy się
Wpadłam na pewien pomysł. Z racji tego, że już od jakiegoś czasu chciałabym nauczyć się grać w #planszowki a nie mam z kim to może byłby ktoś zainteresowany spotkaniem w jednym z barów z grami na partyjkę?
Jeśli by to wypaliło można by organizować coś takiego częściej. Jeśli jest ktoś zainteresowany niech pisze w komentarzu, jeśli uda się zebrać ekipę to zawołam wszystkich i zgadamy się
- 0
@BzdziagwaLujka: ja chetnie pogralbym w planszowy
Abonament zawiera nielimitowane rozmowy i SMSy w kraju i zagranicą i 15 GB internetu. Telefon, który dostała nawet nie ma dostępu do przeglądarki. Od razu stwierdziłem, że to jest jawne oszustwo, a salon (który ma na drzwiach "znak jakości pomocy seniorom"...) przedstawił w rozmowie wszystko tak, że myślała tylko o telefonie. Konsultant obsługujący seniora, proponując mu takie warunki z takim telefonem był w pełni świadomy, że babcia (i każdy inny człowiek) nie wykorzysta w 1% potencjału tego abonamentu.
W salonie spotkałem tego samego konsultanta, uważał, że nie jest psychologiem, żeby stwierdzić czy ktoś jest świadomy tego co mówi czy nie. No to mu uzmysłowiłem, że wszystko wskazywało na to, że babuszka nie jest świadoma całej umowy. Gdy konsultant zakumał, że jednak wszystko wskazuje na to, że ją podpuścił stwierdził, że ani on ani kierownik nie może z tym nic zrobić i muszę złożyć reklamację.
Dzisiaj dostałem odpowiedź od Orange, że reklamacja została odrzucona, a umowę może anulować tylko kierownik salonu. Wychodzi na to, że Orange umywa ręce tak samo jak konsultant w salonie i odprawiają mnie od drzwi do drzwi.