Jak to wreszcie jest z BMW 5 F10? Czy jest rzeczywiście bardziej awaryjna od konkurencyjnych modeli? Interesuje mnie 530d lub 525d. Co sądzicie o tym? Warto kupić? Czy jest jakaś różnica w awaryjności pomiędzy modelami przedliftowymi, poliftowymi oraz wersją GT ?
@Nieboslaw: 5gt - uważaj na pneumatyczne zawieszenie. Generalnie uważaj też na silniki z grupy N57. Interwały olejowe - 30kkm to dla nich zabójstwo. Ciężko znaleźć egzemplarz w którym olej był wymieniany częściej, ale też takie są. W autach poflotowych częstym problemem jest duży apetyt na olej. Szczególnie w silnikach Twinturbo. Wynika to z braku dbałości o auto :)
Może ma ktoś BMW X5 E70 albo znajomy? Co ciekawego wiecie na temat tego modelu? Jak oceniacie to auto? Czy często zdarzają się awarie? Warto kupić? Konkretnie chodzi mi o trzylitrowe diesle.
@Nieboslaw: Szukałem rok temu E70 i po obejrzeniu kilku sztuk kupiłem F25 2.0D - lepiej jezdzi a miejsca w srodku jest niewiele mniej, funkcjonalnie też wypada lepiej niz E70, który jest już dość starą konstrukcją. Skrzynia ZF6 nie jest tak fajna jak ZF8. Koszty utrzymania E70 3.0D zabolą - raczej nie trafisz perełki trzymanej pod kocem. Pozatym wysokość podłogi: E70 jest 8cm wyżej niz w F25 (chociaż prześwit pod osią
Kiedyś jak jeszcze telefony komórkowe nie były tak powszechne, to np rozmawiając z dziewczyną było wiadomo, że tylko z nią w tym momencie się rozmawia. Dziś "rozmawiając" nie jesteśmy świadomi ile osób na raz "rozmawia" z nią w tym samym momencie.
17318 Pudła, przezroczyste pokrywy. Po stronie prawej. Dwa pudła. Z lewej mężczyzna, z prawej kobieta. Mężczyzna opatrunek na głowie, nałożony pod skosem, rana. Garnitury, uroczystość. Ludzie na uliczkach, chodnikach.
Pamiętam, jak z dobre 10 lat temu rozmawiałem z kimś, kto był członkiem organu/komisji zajmującej się wyceną prywatyzowanych przedsiębiorstw państwowych na początku lat 90. Zapytałem go wówczas wprost: Jak to się stało, że tyle zakładów przejmowano za tak śmieszne pieniądze, dlaczego w ogóle to było tak nisko wyceniane…? Oto, co mi odpowiedział ów człowiek: Wie Pan, generalnie to myśmy się wtedy dopiero uczyli wyceny, nie było praktycznie żadnych opracowań ani doświadczeń, na
Czy jest jakaś różnica w awaryjności pomiędzy modelami przedliftowymi, poliftowymi oraz wersją GT ?
#motoryzacja
Generalnie uważaj też na silniki z grupy N57. Interwały olejowe - 30kkm to dla nich zabójstwo. Ciężko znaleźć egzemplarz w którym olej był wymieniany częściej, ale też takie są.
W autach poflotowych częstym problemem jest duży apetyt na olej. Szczególnie w silnikach Twinturbo. Wynika to z braku dbałości o auto :)