@Dpdp: Wpisałem same jedynki, a numer faktury podałem w komentarzu. Tak że sobie poradziłem. Ale trochę dziwne, ze wymagają podania numeru, którego nie masz.
No i rzeczy też już do mnie doszły. Łóżko czeka teraz na drugą warstwę lakieru. :)
@Boros: Tak, taka praca to chyba najlepsza opcja. Ale jak już mam dojeżdżać do pracy, to wolę autem stać w korku, niż miałbym jechać autobusem i jeszcze zmarznąć na przystanku.
@terion: I o tym wrażeniu mówię. O tym, że książka zestarzała się w specyficzny sposób, który dodaje jej uroku. Jest bogatsza o coś, czego nie miała w dniu premiery.
Na infolinii trzeba czekać na połączenie ponad pół godziny, a później dowiadujesz się, że wcisnąłeś złe numerki i nie pomogą.
W formularzu reklamacji na stronie trzeba podać numer paragonu, którego nie masz. Na odpowiedź dają sobie 5 dni.
Dziwne standardy.
#ikea #zakupy #meble
źródło: comment_EsNIFUpYp6kDuJsoQczGh4mhFCchiAI2.jpg
PobierzNo i rzeczy też już do mnie doszły. Łóżko czeka teraz na drugą warstwę lakieru. :)
Tylko te 11 dni to gruba przesada.
1. Kupuję w sklepie stacjonarnym:
dostaję paragon, na podstawie paragonu fakturę, na której jest numer paragonu, do którego została wydana.
2. Kupuję przez stronę internetową Ikea.com:
dostaję fakturę BEZ numeru paragonu na niej.
Teraz rozumiesz?
źródło: comment_PwFgcwSYndYrlBPln4sdAxKeQmmNbLan.jpg
Pobierz