TL;DR Chwalę firmę DJI ARS za nienaganną obsługę klienta. Inpost zgubił moją paczkę, oni mi pomogli, a nawet błąd Inpostu wzięli na siebie.
Mirabelki i Mirki!
W dobie afer związanych z nierzetelną obsługą klienta, muszę napisać coś pozytywnego. Bo nie każdy jest zły, ale niestety znacznie częściej ostrzegamy i krytykujemy, niż chwalimy.
12.12.2018.
Mirabelki i Mirki!
W dobie afer związanych z nierzetelną obsługą klienta, muszę napisać coś pozytywnego. Bo nie każdy jest zły, ale niestety znacznie częściej ostrzegamy i krytykujemy, niż chwalimy.
12.12.2018.

#pociagiboners #kolej #ciekawostki #technikakolejowa #tory #pociagi #technologia #niezwyklemiejsca #technika
źródło: comment_HI3PqV9RIAUhJlfcOljxn2XlOsJ2vpCg.jpg
Pobierz