Cookiesy i ciasteczka, czyli rzecz o tym, jak marketerzy zbierają nasze...
CIasteczka to gorący temat w marketingu internetowym. Czy wiesz jak marketerzy zbierają dane na Twój temat? Czy musisz się na to zgadzać?
z- 0
- #
- #
- #
- #
- #
- #
CIasteczka to gorący temat w marketingu internetowym. Czy wiesz jak marketerzy zbierają dane na Twój temat? Czy musisz się na to zgadzać?
zO ile Google Analytics służy do raportowania danych, to jednak Google Tag Manager pozwoli Ci zbierać dane z wielką dokładnością.
zGoogle Data Studio na początku może być trudne do opanowania, ale bez wątpienia warte wysiłku. W tym artykule opisuję podstawy studia danych.
zŚledzenie zdarzeń to jedna z najbardziej przydatnych funkcji w Google Analytics, a wystarczy tylko odrobina dodatkowego kodu.
zZasady perswazji prof Cialdiniego to uniwersalne praktyiki stosowane przez handlowców, które można użyć w optymalizacji konwersji i marketingu
zPrzeczytaj o tym jak zwiększyć wiedzę o kliencie dzięki wykorzystaniu mapy Customer Journey i przekuć tę widzę na zyski dla firmy.
zSztuczki, triki, case study oraz najlepsze praktyki nie sprawdzają się w świecie optymalizacji konwersji. Ich użyteczność jest niestety niewielka i na ogół ograniczona do konkretnego serwisu. To, co jednak się sprawdza, to metodologie i strategie. Stanowią one szkielet wszystkich działań...
zNa analizę heurystyczna przypada ocena strona pod kątem heurystyk, które mają za zadanie poprawić liczbę konwersji i sprzedaży.
zUlepszony Ecommerce w Google Analytics to moduł do analizy danych sprzedaży w sklepach internetowych. Dowiedz się jak wykorzystać go w pełni.
zGoogle Analytics to bez wątpienia najbardziej popularne narzędzie do analityki internetowej i niemal każda strona posiada skrypt śledzący GA na swojej stronie. Mimo popularności narzędzia, większość instalacji Google Analytics jest niestety niekompletna. W najlepszym wypadku skrypt...
zJeśli chcesz zwiększyć sprzedaż online wykorzystując do tego analizę i twarde dane, nie musisz korzystać tylko z danych ilościowych danych pochodzących z Google Analytics. Poznasz znacznie dokładniejszy obraz sytuacji, jeśli w tym celu oddasz głos swoim klientom wykorzystując badania...
zUkończenie audytu Google Ads oznacza dokładne sprawdzenie konta, kampanii, pikseli śledzących, a także stosowanych landing page’y. Realizując taki audyt dowiesz się, jak wydawane są Twoje pieniądze, gdzie możesz osiągnąć największe rezultaty i jak jeszcze możesz je poprawić. Audyty mogą...
zGoogle niedawno ogłosiło nową wersję swojego narzędzia Google Analytics – Google Analytics 4 – opisując ją jako nową domyślną wersję słynnego oprogramowania do zbierania danych i analizy ruchu w sieci. Większość firm korzysta z Google Analytics jako narzędzia do śledzenia ilości ruchu na...
zJednym z popularniejszych raportów Google Analytics jest raport źródło/medium, dzięki któremu można poznać szczegóły dotyczące głównych źródeł ruchu na Twoją stronę. Jedno ze źródeł, mianowicie ruch bezpośredni, czyli direct/none wydaje się oczywiste i banalne. Jednak zgłębiając tajniki...
zTwoim punktem wyjścia podczas optymalizacji konwersji jest analityka, zaś metodą weryfikacji pomysłów są testy A/B. Co jeśli brakuje Ci pomysłów, które elementy usprawnić i przetestować? W tym celu przygotowałem dla Ciebie listę 38 wskazówek, jak zwiększyć sprzedaż i konwersję. Korzystaj...
zZ definicji, segmentem w marketingu nazywa się grupy osób o wspólnych cechach. Segmentacja to cudowny wynalazek, który pozwala nam radzić sobie z uśrednionymi danymi. Jak wiemy, średnia kłamie – średnia konwersja na Twoim portalu może wynosić 1%, jednak w różnych segmentach może wahać się...
zSukces Twojej witryny e-commerce rośnie i spada od liczby dokonanych sprzedaży, a nie od liczby osób, które możesz przyciągnąć do swojej witryny. Niestety, siedmiu na dziesięciu odwiedzających sklepy internetowe opuszcza koszyk oraz proces zakupowy bez zakupu. Ciężka praca, którą się...
zMasz stronę internetową albo sklep, które przynoszą Ci co nieco zysku. Jesteś zadowolony, ale dochodzisz do miejsca, w którym postanawiasz zwiększyć zyski – nie chcąc jednak wydawać kolejnych pieniędzy na ruch. Ktoś proponuje Ci, abyś podniósł współczynnik konwersji przeprowadzając serię...
zNa pierwszy rzut oka testy A/B nie wymagają wiele zachodu. Wydaje się, że wystarczy mieć odpowiednie narzędzie i dwie wersje strony przeznaczone do testów. Pozostaje zebrać trochę ruchu, rozdzielić go pomiędzy nie pół na pół, a kiedy widać, która ze stron ma większą konwersję, można...
zWykop.pl
Coś podobnego jak kiedyś tradewatch.pl
wersja beta, rejestracja i funkcjonalności darmowe
proszę w komentarzu jak ktoś użyje kod wpisać: użyłem kod nr xx, żeby inni nie marnowali czasu
1. 5n842fGZ256
szkoda że po logowaniu widać jedynie biały ekran.