Witam was drodzy wykopowicze i prosze o pomoc. Otóż moim problemem jest walka z NETIĄ. Posiadam internet 6Mbit i telefon z tejże firmie. Całość działa na kablach TP. Przez pół roku od uruchomienia usługi byłem w pełni zadowolony, niestety od dłuższego czasu (+ - 3 miesiące) router traci synchronizacje. Zerwanie łącza, zależnie od dnia następuje średnio co 5-10minut. Jak można się domyślić uniemożliwia to np. granie w gry online, buforowanie filmów itp. itd. Jestem też pewien że problem nie leży po stronie mojego sprzętu ani komputera. Kilkakrotnie zgłaszałem awarie na infolinii ale tam to jak z małpami. Kazano mi odłączyć telefon i wtedy powinno być lepiej ;| to przepraszam w takim razie k***a z czego mam dzwonić skoro za to płace. Parodia.
Prosze was o pomysły, wzory listów, podpowiedzi które moge wysłać do UKE czy gdziekolwiek. Lub inne propozycje bym mógł rozwiązać ten problem. POZDRAWIAM
Komentarze (6)
najlepsze
teraz lecicie tutaj: UKE
opisujecie całą sprawę - najprościej swoimi słowami, po pl (przy okazji zaznaczcie, że reklamacje nie skutkują bla bla bla)