Bo to jest tak jak we wszystkich call center w dużych firmach. Jedni są od naciągania na abonament i mają wszystko pozostałe w dupie,infrastruktura sieci ich nie interesuje bo mają kasę od każdego klienta. Drudzy są od przyjmowania zgłoszeń, że coś nie działa, gdzie dzwoni 90% tempaków którzy prostej rzeczy nie potrafią skonfigurować więc siłą rzeczy jak ktoś kto się zna dzwoni to też jest wrzucany do tego worka tempaków. Ci drudzy
Moi teściowie mają w swoim domu cztery netiaspoty. Gdy widziałem te reklamy w których małpa to konfigurowały to mnie krew zalewała. Żaden nie działał (a z czterech routerów przysłanych do teściów, netia przysłała kuriera tylko po odbiór tylko jednego - na próby "wciśnięcia" mu dodatkowych routerów powiedział, że nie ma zlecenia i ich nie weźmie :D). Pomógł zakup własnego routera - wtedy nawet "wielka awaria łączy" mająca miejsce przy netiaspotach nie była
Komentarze (2)
najlepsze