Nie rozumiem, czytam komentarze, a tam się o ortografię kłócicie?..... Przecież facet jest geniuszem, brak słów po prostu. Może ktoś by Pana Olejniczaka poprosił o małe "making of" dla Wykop.pl, bo ja się wstydzę.
Zawsze mnie ciekawiło jak można coś takiego stworzyć. Oni zaczynają od pustej, białej kartki w photoshopie, czy np. wklejają robota i go tam modelują etc., czy jak?
@Neoven: W tym wypadku Patryk napisał, że nie było użytych żadnych modelów 3d ani "photo tracing" czyli kalkowania po fotografii. Używał screenshoty jako references/odniesienia. Jest wiele technik na tworzenie takich artów, często jest to "from dark to light" czyli malowanie kształtów i dodawania stopniowo detali, światła itd. Tutaj realizm nadaje użycie wielu tekstur nałożone na gotowy concept.
Ale ogólnie takie "realistyczne" modele, tworzy się głównie w programach 3D, Zbrush/max/maya, bo potem
Komentarze (48)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
I'm Commander Shepard, and this is my favorite gallery on the Internet!
Ile bym dał za tę grafikę bez żadnych dodatkowych bajerów...
Talimancers FTW
@wErni:
Nie jest sam - Marek Okoń robił artworki do Crisis, Warhammer, Napoleon: Total War, Dominance War, (okonart.pl)
Chłopaki z PlatigeImage pracowali przy Melancholii i Antychryście.. Von Tiera
Poza tym wielu z naszych rodaków pracuje w Hollywood (Legendary Pictures - tam właśnie chyba osiadł Marek Okoń)
Przy grach też robimy .. np. Uncharted (NaughtyDog) itp
Jakub Grygier pracuje z kolei w MPC (Piraci z Karaibów, X-man, Sucker Punch, Harry
Ale ogólnie takie "realistyczne" modele, tworzy się głównie w programach 3D, Zbrush/max/maya, bo potem
;>