@SuperZaxon: o to samo miałem pytać. Poza tym - mimo, że konto w mBanku zlikwidowałem - uważam, że robienie czarnego PR'u z jednostkowego przypadku wtopy to idiotyzm.
@SuperZaxon: Ja już parokrotnie dzwoniłem na infolinię mbanku, wszystko załatwiałem od ręki. Jeśli ktoś posiada konto w banku to dlaczego nie mógłby podjąć pieniędzy z konta w placówce?
Wiesz, że czasem zdarzają się przypadki rozłączenia zarówno na takim chacie, jak i na telefonie ? Czemu wietrzysz jakiś wszechobecny "spisek"? Jeżeli Twoje pytanie byłoby niewygodne dla konsultanta to zamiast Cię rozłączać zwyczajnie powinien odesłać Cię na infolinię lub na maila, po co miałby się specjalnie rozłączać ? Trochę luzu ;)
@mafiafb: Ja osobiście nigdy nie narzekałem na obsługę w mBanku. Wszystkie sprawy załatwiają szybko i sprawnie przez telefon. To prawda, że na infolinii czasem trzeba swoje odczekać, ale przy obecnych cenach połączeń to niewielki problem (a mając dostęp do stacjonarnego to wręcz żaden bo mają numer z serii 801).
@HouseMPrawdziwy: drugi raz ten sam komenatrz ale masz zebys przeczytal ;p
"napisalem gotowa wypowiedz i jak bylem 3 w kolejce siedzialem juz przed kompem i czekalem, od polaczenia sie z konsultantem do wyslania wiadomosci nie minelo wiecej niz 5 sekund"
@agaja: OK, trafiłaś na niekompetentnego pracownika. Jedna, druga skarga i pani wyleci z roboty, nie wiem czy to jest powód do robienia BlackPRwykopEffect :> wszędzie można się spotkać z taką obsługą.
@JackDaniels: Bez przesady, pracuję w callcenter w podobnej branży (finanse) i mam sympatyczną atmosferę, niezłe pieniądze i nikt nie siedzi w pieluchach. Możecie zadawać pytania ;P
Pewnie pisałeś swoją wypowiedź długo i pani pomyślała, że już nic nie napiszesz. Trzeba było napisać pierwsze dzień dobry i później pisać o problemie. Zwalać na chamstwo obsługi jest bardzo łatwo.
Komentarze (67)
najlepsze
To nie zmienia sytuacji, sprawa jest skandaliczna, bo rozłączyła akurat jak on był połączony ;-)
"napisalem gotowa wypowiedz i jak bylem 3 w kolejce siedzialem juz przed kompem i czekalem, od polaczenia sie z konsultantem do wyslania wiadomosci nie minelo wiecej niz 5 sekund"
Placówki mają. Nawet koło mnie jest jedna. Inna sprawa że gotówki nie wypłacisz.