10/10 do 2/10 w jeden dzień - Dragon's Dogma II
Rock o tym jak Capcom zrobił w ch**a recenzentów dodając mikropłatności w dniu premiery.
lyman11 z- #
- #
- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz
Rock o tym jak Capcom zrobił w ch**a recenzentów dodając mikropłatności w dniu premiery.
lyman11 z
Komentarze (8)
najlepsze
@UmCykCyk: właśnie opisałeś dowolną grę od #paradox
Czy trzeba płacić żeby bawić się tak jak recenzenci co dali 10/10? No nie.
Czy to co można "obejść" płatnością zostało określone przez recenzenta jako "ciekawa mechanika"? No tak.
KOLEŚ NAWET NIE WIE CO WŁAŚCIWIE DAJA TE MIKROPŁATNOŚCI (poza szybką podróżą). Zrobił się szum to wypuścił kolejny filmik byle tylko nabić wyświetlenia.
Autentycznie nie rozumiem problemu a ten facet to jakaś żenada jest.
Albo gra jest projektowana pod balans, rozwój, immersję, a płatności idą na skróty i psują grę. Albo gra jest projektowana tak żeby #!$%@?ć i marnować czas, dopóki nie zapłacisz dodatkowo za ułatwienia, to jest rak do kwadratu.
Gdzie jest granica między "zapłać za szybką podróż", a "zapłać za
Ale koleś najpierw dał 10/10 grze bez funkcjonalności szybkiej podróży i zachwycił się jaki to wspaniały koncept, oburzył się dopiero jak pojawiła się płatność za szybką podróż. Straszliwa hipokryzja.