Orlen wydał 410 mln zł na marketing i PR. W górę koszty doradców i prawników
Wydatki grupy Orlen na marketing sięgnęły w ub.r. 410,8 mln zł, a na public relations 26 mln zł.
Wirtualnemedia_pl z- #
- 58
Wydatki grupy Orlen na marketing sięgnęły w ub.r. 410,8 mln zł, a na public relations 26 mln zł.
Wirtualnemedia_pl z
Komentarze (58)
najlepsze
A swoją drogą, to marketing jest najlepszą jak sądzę metodą do wyprowadzania pieniędzy z każdej państwowej, czy samorządowej instytucji.
@wodiwo: Znalezisko dotyczy wydatków na marketing i PR.
Co do jawności spółek czy wydatków instytucji publicznych nadal nie zmienia to faktu, że łatwo jest z państwowych instytucji wyprowadzać w tym zakresie pieniądze. Na przykład jako prezydent możesz zamówić dzierżawę tęczy od galerii za setki tysięcy złotych. Możesz zamówić rzeźbę jajka w cenie mieszkania. Możesz zamówić lifting logotypu dla miasta za konkretną kwotę, albo imprezę plenerową
xDDD