Mały klient, duży Play. Proszę o pomoc!
Witam. Chciałam tutaj opisać moje przygody z siecią Play jednocześnie prosząc o radę - co mam dalej robić? W marcu 2010 roku podpisałam umowę z Play (abonament) i w promocyjnej cenie zakupiłam telefon. W listopadzie telefon oddany był pierwszy raz do naprawy. Problem z telefonem został...
Oczytana z- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
Na forum prawnym jednak mądrzej piszą :/
1. Podstawa prawna tego co piszesz nie istnieje! 14 dni (kalendarzowych) ma sprzedawca na ustosunkowanie się do zgłoszonej reklamacji (ale tylko gdy podstawą zgłoszenia była niezgodność towaru z umową). Od ustosunkowania do naprawy może minąć dużo czasu (i z tym nic nie można zrobić - znaczy można bo roszczenie powinno być zaspokojone w odpowiednim terminie [ale odpowiedniość nie jest zdefiniowana]). W przypadku gwarancji
Zacznij od powiadomienia właściciela drugiego telefonu (jakieś dane kontaktowe pewnie są, chociażby numery z smsów) o całej sprawie oraz o tym, że prawdopodobnie prędko go nie odzyska (dostałaś go w zastępstwie swojego do czasu aż sprowadzą nową słuchawkę dla Ciebie) - ewentualnie powiedz, że możesz mu gdzieś w internecie udostępnić dane aby sobie skopiował jak mu na nich zależy.
On wtedy z pewnością
Btw w wykopie brakuje: modelu telefonu, skanu intymnych smsów i zdjęcia oczytanej.
Pieniędzy które płaciłeś za abonament do tej pory wprawdzie już nie odzyskasz (bo korzystałeś i z innych usług) ale i nie musisz płacić kolejnego abonamentu (domyślam się że zorientowałeś się że
Telefon jest nowy, i jest wystawiona na niego gwarancja producenta (na 100 % w przypadku nokii, jak inni operatorzy, tego nie wiem) telefon oddajesz do serwisu i jeżeli nie jest tylko zalany to usterka zostanie w 100 % naprawiona (znam to z autopsji, tylko zalanego telefonu nie przyjęli, a tak to wymieniają nawet słuchawki i ładowarki)
Odzyskaj swój telefon, oddaj do serwisu
Komentarz usunięty przez moderatora