@BQP: w pełni się z tobą zgadzam, głównie z cenami przesadzają, a najbardziej wkur.. jest okres przed zakończeniem danej umowy, dzwonią po "500 razy" na dzień, a po odebraniu pierwszego telefonu stanowczo zrezygnowałem z oferty przedłużenia umowy..
@krisip: Szkoda, że dobra kampania reklamowa to ich jedyna ich zaleta (chociaż mimo, że oryginalna to jednak jakoś szczególnie do mnie nie przemawia). No dobra, jeszcze pomoc techniczną mają w miarę zorganizowaną (tyle razy dzwoniłem to wiem). Z niecierpliwością czekam aż skończy mi się u nich umowa.
@BQP, trochę się z Tobą nie zgodzę. Z usług Tepsy, korzystam już jakiś czas i cenie sobie u tego opa, że np. przed podpisaniem umowy na pakiety telewizyjne (choćby w obecnej w ofercie na Internet z Mega Telewizją), mogę sobie najpierw przez 3 miesiące przetestować usługę. Więc nie jest wcale tak najgorzej.
Komentarze (5)
najlepsze