No to już wiemy jak wyglądają, nie wiemy jaka jest jakość wykonania, stopień zaawansowania technologicznego oraz bezpieczeństwo (może składają się w harmonijkę przy uderzeniu z prędkością 20km/h).
@Szwabo: Próba porównania ze Skodą jest chyba nie na miejscu. To zupełnie inna liga. Porównywałbym ich z Ssangyongiem. A stwierdził, że daleko im do chociażby Kii.
Kurcze, to już chyba Daewoo były lepsze. Dlaczego w Polsce nikt nie jest w stanie seryjnie wyprodukować normalnie wyglądającego, polskiego samochodu, którym można poruszać się na codzień? Ręce mi opadają jak czytam o jakiś CLICach albo Leopardach (które de facto są ładne ale cholernie drogie)
@5th: Wojna była 65 lat temu a gospodarka centralnie planowana 20 lat temu. To dużo, przez ten czas można było wiele osiągnąć. Pieniądze ze sprzedaży poloneza czy malucha można było zainwestować w marketing, w stworzenie nowego, dobrze wyposażonego samochodu z dobrymi osiągami. Była fabryka, byli ludzie, były pieniądze.
Analogiczny przykład to kopalnia bazaltu niedaleko mnie. Gdy Polacy nią gospodarowali, to prawie zbankrutowała. Gdy niedawno przejął ją ktoś z zagranicy to nagle
@44nal: Dlaczego zawsze musicie narzekać, że u nas nie ma tego i nie ma tego. Nie można być we wszystkim najlepszym będąc, owszem znaczącym w regionie ale jednak nie w świecie krajem i mając w historii gospodarczej dwie nie tak dawno będące wyniszczające wojny i 45 lat gospodarki centralno planowanej.
@wojtecki: Nie wiem czy tacy stabilni (fabryka opla by padła niedawno gdyby nie rządowe pieniążki), ale załóżmy, że rzeczywiście dość sabilni, za to nudni i bez perspektyw - montowni niemieckich kompaktów wszędzie pełno. Mahindra to coś oryginalnego, gospodarka Indii też ma się dobrze a najwyżej przyjdą następni. Poza tym to firma z długimi tradycjami, nie to co Daewoo, ktorego przejął zresztą Chevrolet i dalej działa...
@bocznica: Fakt, nie jest to szczyt motoryzacyjnej finezji, ale jest to samochod. W przeciwienstwie do dzisiejszych standatrdow czyli jakichs smiesznych jezdzacych mikserow z pseudosilniczkami, bo pewnie tylko na tego typu toczydelka bt mogla liczyc fso.
@kuos: Widziales kiedys te samochody z bliska? Bo ja widzialem, a jednym nawet jechalem. Zapewniema Cie, ze nie znam osoby ktora by to kupila i byla zdrowa na umysle. Nie wspomne juz o poziomie wykonania, awaryjnosci i bezpieczenstwie. Ale lepiej gimbusom rozdawac minusy niz zauwazyc ze TAKA motoryzacja to jest XIX wiek i tandeta, nie ma to nic wspolnego z dzisiejszymi realiami. Niestety walke o byt FSO przegrala z kretesem, co
Komentarze (130)
najlepsze
ino samego Chińczyka nie ma (w takiej ilości).
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
Analogiczny przykład to kopalnia bazaltu niedaleko mnie. Gdy Polacy nią gospodarowali, to prawie zbankrutowała. Gdy niedawno przejął ją ktoś z zagranicy to nagle
@bocznica: ja bym bardzo chętnie