@colb: Przestałem wierzyć w te testy od kiedy przyznanie piątej gwiazdki zaczęło zależeć od obowiązkowej instalacji niewyłączalnego gongu nap##$!!!ającego głośno jak się nie zapnie pasów.
Ładne te samochody, podobają mi się zwłaszcza ten SUV i ten ostatni (ale tylko z zewnątrz, bo w środku za pstrokato :) ) Kupiłbym gdyby cena była konkurencyjna...
Ten ostatni model, to chyba taki w stylu offroadowym m być. Na pierwszym zdjęciu po lewej stronie budy chyba snorkel jakiś wystaje ;) To chyba nawet w większą wodę można wjechać? ;-) no chyba, że to tylko atrapa ;P
Autka ujdą ale to ostatnie... Łopata z jednej, kilof z drugiej, stylista się naćpał, koncept tragiczny, naśturane wszędzie jakichś lampeczek, plasticzków, rurek, Tarpan był ładniejszy
Mahindra głównie kojarzy się z lekkimi i solidnymi terenówkami w typie starych Jeepów Wrangler. Gdyby zdecydowali się produkować takie u nas, zwłaszcza np. ze zdejmowanym hardtopem to napewno by się przyjęły, nie tylko w Polsce ale i reszcie Europy. Sam bym chętnie się w taką zaopatrzył bo cena by była pewnie porównywalna z Seicento a przyjemność dużo większa. Jeep Wrangler u nas to nie to samo co w USA
Indyjski przemysł motoryzacyjny ma niski poziom bezpieczeństwa aut - co z tego że jest ładne cacko jak ono będzie części gubiło podczas jazdy . Wstyd mi za rządy, które doprowadziły FSO do upadku. Mamy takich wspaniałych konstruktorów aut i zdolny pracowity naród z takim potencjałem mogli byśmy być potęgą samochodową nie tylko w UE ale i świecie . Coś na ten temat wiem pracowałem w OBR FSO Falenica i samej fabryce na
@Axelio: Polonez był w miarę bezpieczny jak na europejskie standardy pomimo archaicznej konstrukcji. Po prostu miał mocne blachy. Matizy i Tico to już kartony na kółkach, ale o tym każdy wie.
Mieliśmy Daewoo w Polsce, ale dlaczego nie budowali u nas Daewoo Musso? Przecież ten samochód podbiłby całą Europę! Dzisiaj ludzie kupują dużo takich pseudo terenowych wozów i jakieś inne SUV-y.
@cheslavv: Ale nie w fabryce FSO. Gliwice (Opel) i Tychy (FIAT) są jednymi z najnowocześniejszych fabryk w europie. Ale stołeczne FSO, z którego bram wyruszyło w świat masę rozpoznawalnych samochodów dziś jest na równej pochyłej.
Komentarze (130)
najlepsze
http://www.mynrma.com.au/motoring/reviews/ancap/commercial/mahindra-pik-up-2007-onwards-dual-cab-4x4.htm
O gustach się nie dyskutuje ;)
Świetna sprawa!
Mahindra głównie kojarzy się z lekkimi i solidnymi terenówkami w typie starych Jeepów Wrangler. Gdyby zdecydowali się produkować takie u nas, zwłaszcza np. ze zdejmowanym hardtopem to napewno by się przyjęły, nie tylko w Polsce ale i reszcie Europy. Sam bym chętnie się w taką zaopatrzył bo cena by była pewnie porównywalna z Seicento a przyjemność dużo większa. Jeep Wrangler u nas to nie to samo co w USA
http://img715.imageshack.us/img715/9127/dsc0154oi.jpg
Zdaje mi się że to TATA, ale głowy nie dam - większość części tego pojazdu jest odlanych z plastiku.
Edit: siedząc w tym przypominały mi się te samochodo-wózki co można nimi dzieci po markecie wozić ;d
1. Indyjskie samochody maja mimo wszystko wyższy standard bezpieczeństwa niż chińskie
2. Hindusi są o wiele bardziej innowacyjni