TL;DR: Serwis Samsunga w Poznaniu SPB Service Plaza odmawia naprawy wodoszczelnego zegarka Galaxy Watch Active 2 z powodu „przemoczenia spowodowanego odklejonym coverem” 1,5 miesiąca przed końcem gwarancji.
Witam. Jestem tutaj pod nickiem ponad 7 lat, na Wykopie ogólnie siedzę już ponad 10 lat, ale tak naprawdę pierwszy raz dodaję coś, co sam napisałem, więc wybaczcie, jeśli wkradną się jakieś błędy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
14.12.2019 roku zakupiłem zegarek Samsunga Galaxy Watch Active 2 w wersji z LTE.
Oczywiście jak na zegarek z klasą nie tylko odporności na pył IP68 ale i wodoodporności 5ATM przystało, nosiłem go nie tylko podczas wędrówek po górach lub ćwiczeń na siłowni, ale także podczas sporadycznych wypadów na basen czy wyjazdów wakacyjnych.
Producent informuje, że zegarek „posiada klasę wodoodporności 50 metrów zgodnie z normą ISO 22810: 2010” oraz jednocześnie zastrzega, że „nie nadaje się do nurkowania lub sportów wodnych pod wysokim ciśnieniem.” Oczywiście nie było to dla mnie problemem, gdyż pływam jedynie rekreacyjnie.
Tym bardziej, gdy zegarek niespodziewanie wyłączył się po ostatniej wizycie na basenie, byłem spokojny pamiętając, że przecież jest jeszcze na gwarancji (data zakupu 14.12.2019 więc ponad 1,5 miesiąca do końca gwarancji).
Po reserchu w internecie na temat serwisów Samsunga, zdecydowałem się na Centrum Serwisowe SPB Service Plaza Poznań, ul. 27 Grudnia 17/19 61-737.
SPB Service Plaza Poznań
Zegarek wysłałem w takim stanie.
Niestety, 2 dni po wysłaniu zegarka otrzymałem telefon w w/w serwisu z informacją, że zegarek nie podlega naprawie gwarancyjnej z powodu „przemoczenia spowodowanego odklejonym coverem” i że jedynie odpłatna naprawa wchodzi w grę (wycena naprawy na ok. 1600 zł – przypominam, zegarek kosztował 1999 zł).
Zegarek dostałem na drugi dzień w stanie jak na zdjęciu, serwis nie pofatygował się nawet żeby z powrotem przykleić tą obudowę.
Po wpisaniu frazy wyszukiwania „galaxy watch active zalany" oczywiście mnóstwo podobnych przypadków jak mój.
Link
W sumie na tą chwilę nie wiem co robić, uderzać do rzecznika praw konsumentów może, czy jeszcze próbować się jakoś odwołać od tej decyzji?
Na dzień dzisiejszy zostałem z kawałkiem fajnej (zegarek zawsze mi się podobał), acz nie działającej biżuterii ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Komentarze (8)
najlepsze
poza tym: ludzie, na boga - nauczcie się korzystać z rękojmi!
Komentarz usunięty przez moderatora