To prawda, że Apple często przesadza podczas opisywania funkcji swoich nowych gadżetów, nazywając "innowacjami" i "nowinkami" technologie, które u konkurencji pojawiły się dawno temu. To prawda, że sprzęt Apple jest drogi (a nawet za drogi). To prawda, że "applowskie" regulaminy często przypominają cyrografy. Trzeba jednak przyznać tej korporacji jedno - genialny marketing. Ci goście potrafią tak nakręcić atmosferę wokół swoich produktów, że cały świat szaleje na ich punkcie. Najpierw ajpod i rewolucja
Komentarze (97)
najlepsze
Polecam film objectified dla zainteresowanych.
zapobiegające przed przewróceniem się zapobiegające przewróceniu, albo chroniące przed przewróceniem
@zennzo: Bo tak pewnie by było.
I dodatkowo możliwość powrotu do oryginalnego koloru za jedynie 300$??
Apple to po prostu geniusze marketingu. A to, że ludzie się na to biorą to już inna sprawa...
Uwielbiam wyśmiewać w twarz i bluzgać na fanboyów Appla, nie na jego użytkowników, a to bardzo duża różnica ;-)