Klient musi płacić, a nie korzystać!
MGK-najszybciej rozwijający się operator, który w najbardziej lekceważący sposób traktuje swoich Klientów. Wnioski przedstawiam czytelnikowi.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
MGK-najszybciej rozwijający się operator, który w najbardziej lekceważący sposób traktuje swoich Klientów. Wnioski przedstawiam czytelnikowi.
Komentarze (4)
najlepsze
Stream - telewizja & internet & telefon
10 Mbps/ 54,90 zł > działa zawsze ;d gdy nie działa internet, awarię usuwają zazwyczaj w ciągu kilku godzin, i niemal automatycznie przełączany jest internet "zapasowy" 1 Mbps. Jeśli awaria trwa dłużej niż bodajże 12 godzin (albo 6), system automatycznie nalicza upust od abonamentu który jest rozliczany na fakturze ;d
Owszem, biuro obsługi kiepskie, bo na kilkanaście tysięcy abonanetow,
Pisząc reklamację poza zwrotem abonamentu zawsze żądaj odszkodowania (w wysokości 2 krotności abonamentu tak jak przewiduje ustawa gdy w miesiącu suma awarii wynosi 36godzin).
Jeśli nie odbierają telefonu możesz uznać że zgłoszenie miało miejsce ale dla pewności wyślij sms albo email (z komórki) przy reklamacji liczy się godzina zgłoszenia.
Pamiętaj że aby odmówić uznania reklamacji muszą podać konkretna podstawę prawną, odpowiedź muszą dostarczyć listem poleconym w
do księdza idź się wyżalić, a jak chcesz coś zrobić, to dokształć się nieco o prawach konsumenta i wojuj