Gówno jest zjadliwe - akcja w centrum Warszawy
Koło Dworca Centralnego pojawił się ciekawy billboard. Świetny przykład agresywnej i zaangażowanej akcji ludzi ulicy... oraz głupoty Gazu Wyborczego
ElPadre z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 11
Koło Dworca Centralnego pojawił się ciekawy billboard. Świetny przykład agresywnej i zaangażowanej akcji ludzi ulicy... oraz głupoty Gazu Wyborczego
ElPadre z
Komentarze (11)
najlepsze
http://poland.indymedia.org/pl/2003/11/3074.shtml
Plus dla tego anarchisty, świetnie to zrobił.
Jestem facetem i nie lubię reklam axe. Pomijam fakt, że w 6-letniej globalnej sesistowskiej karierze tej marki (marka ma ze 20 lat, seksistowski wizerunek jest budowany od 2003 roku) , na palcach jednej reki można policzyć filmy DOBRE (realizujące cele marketingowe). Etyka w biznesie ma dla mnie ogromne znaczenie i Axe jest flagowym przykładem jej braku. Ciekawie to wygląda w zestawieniu Axe i Dove
Przeszkadzać może tylko takim pseudoartystom, którzy mazną na murze byle gówno i robią wokół tego wielkie halo.
Ode mnie zakop.
Więc oddzielając poczynania firmy, zastanawiam się jak bardzo ta reklama - w formie dwuznacznego dowcipu - może kogoś urazić.
Mnie np to: http://patrz.pl/filmy/panie-to-cos-dla-nas bawi, a mógłbym powiedzieć, że np. jestem ośmieszany jako mężczyzna i smakosz piwa.