@olaff666 żółte? i zielone? klocki i gniazda (zwłaszcza gniazda) są ciężkie do rozróżnienia dla daltonistów. Taki level 9 to właściwe na chybił-trafił zrobiłem.
1. Ile takich gier już napisałeś? 2. Jakaś osiągnęła sukces? 3. Póki co jest tylko na itch? 4. Będzie gdzieś jeszcze? 5. Rozumiem że takie wersje beta wypuszczasz na itcha żeby otrzymywać wczesny feedback? Ogólnie chyba bardzo dobre podejście, tylko trzeba już na wczesnym etapie mieć coś co w miarę wygląda i działa i utrzymywać jakość z każdą wersją. 6. Sam robisz grafiki, czy też może masz je
1. wczesniej tylko to co mam na itch'u + https://www.youtube.com/watch?v=6bz9o8W0uDA ale nie przeszlo greenlightu na steamie wiec sobie darowalem 2. nie :) 3. dalem na newgrounds, ale poki co czeka na approve 4. docelowo to ma byc gra na telefon 5. tak 6. sam, inkscape. ale jak widac nie jestem grafikiem 7. dla sportu, po godzinach 8. myslalem zeby na telefon zrobic po dolarze za 25 albo 50 leveli.
Z logicznego punktu widzenia fajnie przemyślana gierka. Niektóre zagadki zajęły mi ok. minuty. Jedyne co, to kolory klocków mogłyby też oznaczać jakieś inne ich właściwości. Bo np. jaki jest sens robić niebieskie, czy czerwone, skoro żółte i zielone wystarczają, aby zaznaczyć ich odrębność (czyli to że się nie połączą). A przecież nie ma leveli, na których są trzy i więcej kolorów. Takie dodatkowe wodotryski wynikające z charakterystyki innych rodzajów uatrakcyjniłyby też grę
@smutny_kojot: dzieki za feedback! docelowo bedzie do 5 kolorow, mam juz takie poziomy, ale okazuje sie ze sa one bardzo trudne i nie chcialem zniechecac. masz racje co do kolorow, zastanawialem sie czy to nie wprowadzi zamieszania. system gwiazdek pozwala chyba zrobic 20% wiecej ruchow niz minimalna i da trzy gwiazdki.
@HeavyFuel: w pelnej wersji beda hardcorowe levele, to Ci gwarantuje bo juz sporo ich mam. nie chcialem przesadzic z poziomem trudnosci zeby nie zrazic
Komentarze (22)
najlepsze
Oryginalną?
To chyba nie grałeś w sokoban'a który ma już 36 lat ( ͡° ʖ̯ ͡°)
https://youtu.be/_iZLe05aJuU
zagraj w moja, tutaj mechanika jest zupelnie inna.
1. Ile takich gier już napisałeś?
2. Jakaś osiągnęła sukces?
3. Póki co jest tylko na itch?
4. Będzie gdzieś jeszcze?
5. Rozumiem że takie wersje beta wypuszczasz na itcha żeby otrzymywać wczesny feedback? Ogólnie chyba bardzo dobre podejście, tylko trzeba już na wczesnym etapie mieć coś co w miarę wygląda i działa i utrzymywać jakość z każdą wersją.
6. Sam robisz grafiki, czy też może masz je
dzieki!
1. wczesniej tylko to co mam na itch'u + https://www.youtube.com/watch?v=6bz9o8W0uDA ale nie przeszlo greenlightu na steamie wiec sobie darowalem
2. nie :)
3. dalem na newgrounds, ale poki co czeka na approve
4. docelowo to ma byc gra na telefon
5. tak
6. sam, inkscape. ale jak widac nie jestem grafikiem
7. dla sportu, po godzinach
8. myslalem zeby na telefon zrobic po dolarze za 25 albo 50 leveli.
No właśnie dla mnie to wygląda profesjonalnie.
Komentarz usunięty przez moderatora