Danone: Activia nie tak aktywna
Firma Danone zgodziła się wypłacić 21 mln dolarów odszkodowania za wprowadzające konsumentów w błąd reklamy jogurtu Activia. Koncern przesadza co do właściwości jego produktów. W końcu ktoś oficjalnie potwierdził znaną wszystkim prawdę.
cheslavv z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 63
Komentarze (63)
najlepsze
Może Weiss zadzwoni do nich i spyta ich rzecznika o komentarz?
Pewnie odpowiedzą że polskie actimele jednak poprawiają odporność :P
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
ppj, musiałbyś być kobietą i siedzieć na jakimś babskim spotkaniu, żeby się przekonać, że jednak rozmawiają, zwłaszcza gdy są w wieku naszych mam : ).
W przypadku redbula to nei ma tutaj żadnego kłamstwa, jest to zwykła gra słów, chodzi o dodanie energii.
Wątek jest raczej o chamskich i perfidnych oszustwach i wprowadzanie ludzi w
albo w przypadków leków często są hasła typu "jako jedyni", "jako jedyny produkt" co jest oczywiście bzdurą totalną.
albo to że ginekolodzy polecają, lekarze polecają - którzy lekarze?
Takie chwyty marketingowe robiące z ludzi idiotów powinni skutecznie tępić
Chciałbym też zauważyć, że wyrok ma miejsce w USA, gdzie dba się o prawa obywatelskie i gdzie społeczeństwo obywatelskie jest wyjątkowo silne i aktywne. W Polsce miliony głupoli wierzą w zbawczą moć reklamowanej kupy.