Lokomotywa EU07 - naprawa sterowania stycznikami bocznikowania
tmechatronik prezentuje problem z układem sterowniczym stycznikami bocznikowania. Rozwiązanie problemu okazuje się w miarę banalnie proste lecz wymaga zauważenia, że nie zachowano poprawności przy ponownym zamontowaniu urządzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
![WuDwaKa](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0e90213ddba9890bd5f251eb44a913a17cff75bea95fda70cb006ce967c78849,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 47
- Odpowiedz
Komentarze (47)
najlepsze
Ale podoba mi się ta toporność tych lokomotyw. Wszystko jest takie siermiężne. Nowoczesne lokomotywy mają te wszystkie systemy poukrywane żeby ładnie wyglądało wszystko. Pierdylion kabli i różnych systemów. Ciężko się w tym odnaleźć. A tutaj wszystko jest na wierzchu,
@jabolsy: to jest standard. Robię w automatyce przemysłowej (linie produkcyjne, szafy sterownicze, itp.) i najlepiej pamiętam jedną awarię, gdzie ustalenie przyczyny zajęło mi to ładnych kilka godzin, a każdy kto do tego podchodził poddawał się po jakiejś godzinie, bo kończyły mu się pomysłu co może być zepsute.
Problem wyglądał tak, że jeden silnik trójfazowy, sterowany dwoma stycznikami (jeden do hamulca i jeden do zasilania
Tutaj macie wyjaśnione dużo zagadnień i definicji m.in. co to jest bocznikowanie:-)
Bo ogólnie, dla mnie to wszystko czarna magia;p