Witam, chciałbym ostrzec przed operatorem sieci telefonii komórkowej T-Mobile Polska S.A. Operator nie dotrzymuje warunków uzgodnionych podczas zawarcia umowy. Mianowicie sprawa wygląda tak, że przez telefon podczas zawierania umowy uzgodniono, że dostanę ofertę 3w1 (10 GB internetu na każdy telefon) i telefon. W praktyce otrzymałem pakiet 2x5GB i 1x2GB. Gdy się zorientowałem, że problem wystąpił zgłosiłem go biurze obsługi abonenta drogą mailową. Pani obsługująca mnie zgodziła się ze mną, że wystąpił błąd, ale nie pomoże mi i nie włączy umówionego pakietu internetu, bo cytuje: "nie mam technicznej możliwości zmiany pakietu internetowego" ¯\\\_(ツ)\_/¯
Zamiast tego zaproponowała mi, że mogę odstąpić od umowy, wystarczy, że odeśle im na **własny koszt** (XDD) kompletną wysyłkę, którą dostałem (telefon który wziąłem na abonament był już grubo ponad miesiąc w użyciu XD). Tak więc muszę płacić za 5GB internetu jak za 10 GB, a w dodatku jest to dość uciążliwe, gdyż ogranicza mnie w korzystaniu z pakietu internetowego. Poniżej wrzucam screeny z mailów, żeby być wiarygodnym. Może zobaczy to ktoś z #tmobile i się opamięta. Sprawę prawdopodobnie jutro zgłoszę do Rzecznika Konsumentów. Może zna ktoś sposób jak mi pomóc w sporze z nimi???
Na moją prośbę, o włączeniu poprawnego pakietu otrzymałem wiadomość:
Komentarze (13)
najlepsze