Mam bardzo złe doświadczenia z butami, w których podeszwa jest wykonana w formie jednej kształtki (wtrysk). Jej wnętrze - szczególnie obcas - nie jest lite (oszczędność materiału i masy), a jedynie wypełnione konstrukcją kratową z przecinających się 'żeberek'. Na tym leży wyściółka i wkładka. Pod obciążeniem żeberka ulegają wyboczeniu, pociągają za sobą kolejne elementy kratki; ugięte mają mniejszą wytrzymałość, co przyspiesza proces. Wyściółka się przeciera i zapada. Dalsze użytkowanie jest niemożliwe.
@bombillawmaterowodawtermosie: myślę że tym, że zwyklaki u ciebie w zakładzie wyglądają jak buty robocze, a te tutaj wyglądają jak zwykle obuwie sportowe w których nie jest wstyd chodzić poza zakładem :P
Komentarze (16)
najlepsze
Tu
Opona jest szeroka i się ugina - ciężar rozkłada się na dużej powierzchni, a poza tym nacisk na koło w samochodzie osobowym nie jest jakiś super duży.