Niniejszym wpisem chciałbym przedstawić akcję promocyjną w Media Markt "Za każde wydane 500 zł w MediaMarkt otrzymasz 50zł. na karcie prezentowej Carrefour".
Akcja promocyjna ogłoszona 06.12, towar zakupiony w sklepie internetowym 06.12 o godz. 19 z odbiorem osobistym w punkcie. Odbiór zakupionego towaru 07.12 o godz. 18, okazuje się jednak że kart prezentowych już nie ma. Zgodnie z informacją otrzymaną od kierownika sklepu skończyły się 07.12 z samego rana, na pytanie ile było kart podarunkowych skoro tak szybko się skończyły, odpowiedź kierownika sklepu - kilka!!! Dla sklepu nie jest istotny zapis regulaminu że w przypadku zamówień złożonych w sklepie internetowym liczy się data złożenia zamówienia, nie jest również istotne że po podsumowaniu zamówienia (przed dokonaniem płatności) została wyświetlona informacja o przysługujących kartach prezentowych (brak jakiejkolwiek informacji o wyczerpaniu się kart, a wręcz w dalszym ciągu nachalne reklamy o trwającej promocji, termin zakończenia promocji 12.12). Po stwierdzeniu że chciałbym odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar pojawiły się kolejne problemy natury: "żeby zwrócić zakupiony towar wymagany jest paragon" który rzekomo jest w kartonie ze sprzętem, sprzęt do odbioru na magazynie (magazyn z drugiej strony sklepu, brak możliwości przejścia przez sklep, konieczne przejechanie kilkuset metrów). Po dotarciu na magazyn, okazuje się że w kartonie paragonu nie ma, magazynier musi iść do POK-u (w którym byłem) po paragon żeby wydać zakupiony i opłacony towar, w międzyczasie inna osoba z magazynu oferuje że zamiast kart podarunkowch Carrefour mogę otrzymać karty podarunkowe MediaMarkt. Po otrzymaniu paragonu brak możliwości zostawienia towaru na magazynie, wymagane przetransportowanie do sklepu, do POK-u (towar gabarytowo duży i ciężki). W trakcie zwrotu towaru pojawiło się kilku rozgoryczonych klientów którzy również zostali nabici w butelkę akcją promocyjną. Warto dodać że w dalszym ciągu robiąc zamówienie w sklepie internetowym (w dniu 09.12), pojawia się informacja o przysługujących kartach podarunkowych co można uznać za celowe wprowadzanie konsumenta w błąd. Akcja promocyjna w sam raz dla UOKIK-u w zakresie stosowania nieuczciwych praktyk i nierzetelnym informowaniu konsumenta o wyczerpaniu się kart prezentowych Carrefour.
Komentarze (5)
najlepsze
Akcja promocyjna ogłoszona 06.12, towar zakupiony w sklepie internetowym 06.12 o godz. 19 z odbiorem osobistym w punkcie. Odbiór zakupionego towaru 07.12 o godz. 18, okazuje się jednak że kart prezentowych już nie ma. Zgodnie z informacją otrzymaną od kierownika sklepu skończyły się 07.12 z samego rana, na pytanie ile