Cześć, chciałem opisać nieprzyjemną sytuację związaną z firmą home.pl.
Dnia 29.09.2018 zakupiłem hosting z ich oferty o nazwie "Hosting Biznes" i dobrałem do niego domenę.
Hosting posiada możliwość utworzenia bazy danych MS SQL co tez zrobiłem. Utworzyłem pustą bazę danych przez "Panel" i zostawiłem to tak.
Po około 5-6 dniach baza padła, co przez to rozumiem ?
Nie da się podłączyć do bazy
Nie da się usunąć bazy(z ich panelu)
Nie da się wejść do panelu bazy(z ich panelu)
Zwracam uwagę na fakt, że baza nadal stała pusta.
Skontaktowałem się więc telefonicznie dnia 12.10.2018 w sprawie naprawy usterki. Po autoryzacji dostałem informację, że zgłoszenie zostało przekazane do serwisu.
O jakim numerze ? kiedy ? kiedy będzie rozwiązane ? - nic nie wiem bo nie dostałem żadnej informacji zwrotnej ani na nr telefonu ani na email.
Czekam czekam i nic, więc kontaktuje się za pomocą ich facebooka dnia 13.10.2018.
Całość konwersacji wrzucam do oceny wam, sprawa nie została wyjasniona do dzisiaj, ma emailu oczywiście tez nic nie ma.
Dane wszędzie były oczywiście wpisywane poprawnie, zostały specjalnie wymazane z fotek.
Komentarze (7)
najlepsze
Może ci się przyda
Tutaj możesz poczytać o nowych technologiach jakie wykorzystują: https://hosting.technology24.pl/litespeed/jak-wybrac-hosting
Komentarz usunięty przez moderatora