Chciałbym podzielić się z Wami postępowaniem firmy AXA Direct w kwestii przedłużenia ubezpieczenia OC.
Otrzymałem propozycję przedłużenia aktualnego OC i wyglądała ona następująco.
![436c4d4341585259557a6b3d_EgUtSjCgbp5znHvUljPaUGgjkvVj4aVw.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/436c4d4341585259557a6b3d_EgUtSjCgbp5znHvUljPaUGgjkvVj4aVw.jpg)
Z racji tego, że samochód nie wyjeżdża za granicę ani nie korzystam z Mini Assistance chciałem z niego zrezygnować. Podczas rozmowy na infolinii dowiedziałem się, że nie ma takiej możliwości by obniżyć wycenę ubezpieczenia i te usługi są obowiązkowe.
No i stała się jeszcze jedna ważna rzecz. Konsultant poprosił mnie o sprawdzenie aktualności danych, których były niezmienne. Rozmowa zakończyła się, a chwilę później otrzymałem maila.
W mailu natomiast nową polisę i wszystkie dokumenty, które otrzymałem już wcześniej. A w nim:
![436c4d4341585259557a6b3d_SDVh2pyuvlBED2trkORZNGx2wOMndXdm.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/436c4d4341585259557a6b3d_SDVh2pyuvlBED2trkORZNGx2wOMndXdm.jpg)
Otrzymałem nowe wyliczenie składki z łączną kwotą wyższą o 265 zł.
Nie otrzymałem żadnej informacji dlaczego, po co, jak.
Zadzwoniłem oczywiście raz jeszcze na infolinię, gdzie pani zaproponowała złożenie reklamacji, które próbowałem uskutecznić. Ona z kolei nie potrafiła wytłumaczyć, dlaczego składka została podniesiona.
Jak nie trudno się domyślić, bez skutku próbowałem złożyć reklamację, ponieważ po 20 min oczekiwana na połączenie, rozłączyłem się.
Zrezygnowałem. Nie mam na to czasu, ani ochoty. Od razu otrzymałem ofertę lepszą w innej firmie.
Nie płaczę, że zostałem oszukany, ale zachowanie takie w mojej opinii pod to podchodzi. W internecie znalazłem też wpis z tego roku:
//www.ubezpieczenie.com.p...
Być może jest to standardowa praktyka tego ubezpieczyciela?
Z mojej strony przestrzegam i zalecam ostrożność.
Komentarze (52)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jestem czlonkiem ich programu dla komiso. Mam aktualnie z 20 polis u nich. Infolinia to zart. Leca w wuja powszechnie.
Ale to co robia z klientami indywidualanymi to wola o pomste do nieba. Windykacje z dupy, zmiany oferty, pogubione wypowiedzenia. Rece opadaja
KAŻDA ubezpieczalnia stosuje w stosunku do klienta ten sam zabieg - im późniejsze przebudzenie przed
Oczywiscie pozegnalem PZU po 20 latach bezszkodowej jazdy. Woleli stracic pewne siano.
2 rok z rzędu ubezpieczam się w AXA i na ponad miesiąc wcześniej wyklikałem sobie propozycję zawarcia polisy.
Kiedy kupiłem mój pierwszy samochód dostałem do niego OC z zniżką 60% od poprzedniego właściciela.
Zadzwoniłem do AXA aby przepisać polisę na mnie.
Pan po drugiej stronie słuchawki kazał mi dopłacić do polisy kilkaset złotych, bo mi się zniżki nie należą.
Kiedy go wyśmiałem, bardzo niezadowolony przepisał polisę.
Najlepsze jest to, że kilka dni później dostałem pismo z AXA o zawarciu nowej polisy z dokładnie tą
@Armo11: uważasz,że np: 18nastolatek ze świeżo zrobionym prawem jazdy powinien mieć zniżki po poprzednim właścicielu auta które kupił jako swoje pierwsze własne ? zniżki wyliczane są na podstawie wieku i doświadczenia kierowcy, auta i lokalizacji.