W materiale jest pokazana produkcja seryjna. Swego czasu pracowałem w firmie gdzie była tylko produkcja jednostkowa. Codziennie inny wałek do innego silnika. http://www.newman-cams.com/about/
W tym pierwszym wale (i chyba ostatnim, bo wygląda jak powtórzenie pierwszego), czemu te gładzie wykorbień są zostawione takie niedoszlifowane? Tylko jeden obrót i wygląda, że środki gładzi mają inny szlif niż ich boki... To później idzie jeszcze na jakieś szlifowanie wykańczające, gdzie jest równane, czy do silnika i niech się dociera "w boju"?
@Pipok: wał trafi jeszcze do szlifowania, a później na polerowanie. Obstawiam że nie pokazali tego bo tak naprawdę z punktu widzenia filmu pokazowego nie jest to coś istotnego. Niby coś się dzieje, coś zmienia ale nie jest to na tyle spektakularne żeby to pokazywać i nie wyglądało jak zapychacz.
@Achooo_: Tak też mi się na logikę i znajomość rzeczy wydawało, choć jak zobaczyłem, że film z chińskimi znaczkami, to sobie pomyślałem "no tak, chińska jakość zobowiązuje"... :-)
Komentarze (39)
najlepsze
http://www.newman-cams.com/about/