Uwaga na sklep muzyczny Magnus
Drodzy muzycy, dźwiękowcy, producenci, aby nie marnować Waszego czasu na przedłużający się o tygodnie zakup, oraz żeby Wasze pieniądze nie były przetrzymywane, chciałbym przestrzec Was...
a.....r z- #
- #
- #
- #
- 5
Drodzy muzycy, dźwiękowcy, producenci, aby nie marnować Waszego czasu na przedłużający się o tygodnie zakup, oraz żeby Wasze pieniądze nie były przetrzymywane, chciałbym przestrzec Was...
a.....r zDrodzy muzycy, dźwiękowcy, producenci,
aby nie marnować Waszego czasu na przedłużający się o tygodnie zakup, oraz żeby Wasze pieniądze nie były przetrzymywane,
chciałbym przestrzec Was przed zakupami w sklepie MAGNUS.
Na pewno traficie na niego szukając sprzętu muzycznego na ceneo.pl, bo ma najbardziej konkurencyjne ceny i zazwyczaj jest pierwszy na liście.
Problem polega na tym, że mimo stanu magazynowego "Dostępny - wysyłka natychmiast" sklep ten nie ma towaru na stanie.
Dzień po dokonaniu zakupu i przelewu dostałem telefon, że może towar będzie za tydzień i czy chcę poczekać. Poczytałem opinie na ceneo, gdzie ludzie byli zwodzeni czasem i 3 tygodnie tekstem "za pare dni będzie", a strzelam że spora część pozytywnych komentarzy została kupiona.
Poprosiłem o zwrot środków tak jak zaproponował rozmówca, tzn. jeszcze tego samego dnia kliknie w PayU przycisk zwrot i w ciągu 48h dostanę pieniądze na konto.
Sprzedający twierdzi, że w piątek dokonał zwrotu, a ja po 5 dniach nie mam pieniędzy (3 dni robocze to i tak 72h).
Z informacji jakie dostałem od PayU sprzedawca nie kliknął przycisku zwrot.
Tak oto od prawie tygodnia zostałem bez towaru i bez pieniędzy na kupno go z innego źródła.
Uważajcie ;)
Komentarze (5)
najlepsze