10 porad - jak napisać dobry i skuteczny mailing
Fajnie zebrane najważniejsze rzeczy, o jakich należy pamiętać pisząc mailing czy newsletter.
koraga z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
Fajnie zebrane najważniejsze rzeczy, o jakich należy pamiętać pisząc mailing czy newsletter.
koraga z
Komentarze (8)
najlepsze
Możesz nie wierzyć, ale z mojej listy wypisuje się 5% subskrybentów, a są osoby, które dziękują za informacje oraz takie, które odpowiadają np. na życzenia świąteczne.
Mailing to nie jest spam. To jest wysłanie oczekiwanego maila z interesującymi dla subskrybenta informacjami.
Agnieszka radzi, jak pisać mailing, a nie jak spamować żeby człowiek polubił spam.
Mailing to podstawowa rzecz w e-biznesie. Jeśli ktoś nie chce Cię czytać to nie czyta, wrzuci na listę spamową itp. W tym artykule chodzi o to by pokazać, jak napisać mailing żeby ktoś kogo powinna zainteresować jego treść, przeczytał go i jeszcze zapamiętał skąd go ma i by był zadowolony, że go
Mailing w formie zaprenumerowanego newslettera to drugie. Otrzymują go ci, którzy się na to zgodzili. Więc nie jest to spam. Więc czytają. Ale oczywiście nie zawsze, nie za każdym razem, dlatego warto ich zaskoczyć tematem innym niż "oferta od 15 stycznia". Nie nazywaj tej listy "spamlistą".
Zreszta, szczerze mowiac, wole dostac maila o temacie "Zyczenia od firmy XYZ" czy "Rewelacyjne statystyki" niz, cytatem, "Agnieszko, jak duża jest Twoja choinka?" badz "Agnieszko, czy wiesz kto Cię wczoraj odwiedził?". To