Dość słaba recenzja. Wszystko powierzchownie. Tak jakby Zachar dostał samochód do testów na pół godziny a wcześniej nawet nie spojrzał na manuala. Jak kogoś interesuje dobra recenzja w tesli to polecam kanał Bjorna Nylanda który Teslą jeździ na co dzień i zna dokładnie cały samochód.
@Lynx_Lynx: dostanę falę minusów, ale zachar często #!$%@? od rzeczy i nie skupia się na tym co istotne, nie jest w stanie wyciągnąć plusów auta, trochę taki Cejrowski "uwaga stopien"
Tak jak zastanawiał się chyba w Kodiaku po co te projekcyjne linie przy światle cofania są.
@masaj no vagi generalnie są cacy a focusa #!$%@? ze jest w srodku z plastiku, natomiast skode pominal milczeniem, no i nie zauważył ze focus prowadzi sie lepiej. Mike Drives jest troche sztuczny ale potrafi lepiej wyciagnac plusy z auta, każdego
@Solitary_Man: Za te kiepskiej jakosci plastiki, kiepskie spasoowani, to ja #!$%@?... Schowek tak samo trajkotal przy otwieraniu w Golfie I. Szyba w drzwiach przy zamykaniu tez sie trzesie.
Poki co, jestem na nie. Tesla zrobila fajny naped, relatywnie wydajne ogniwa, autonomia pojazdu tez juz przestaje raczkowac. Ale jeszcze dluga droga, zanim firma nauczy sie robic samochody.
@mysliszonichazmasz: oni nie robią samochodów, tylko elektryczne wozidła, sam mercedes ma lepsze i gorsze modele, BMW też nei jest jakimś premium jak nie masz M pakietu.
Komentarze (14)
najlepsze
Tak jak zastanawiał się chyba w Kodiaku po co te projekcyjne linie przy światle cofania są.
@Solitary_Man: Za te kiepskiej jakosci plastiki, kiepskie spasoowani, to ja #!$%@?... Schowek tak samo trajkotal przy otwieraniu w Golfie I. Szyba w drzwiach przy zamykaniu tez sie trzesie.
Poki co, jestem na nie. Tesla zrobila fajny naped, relatywnie wydajne ogniwa, autonomia pojazdu tez juz przestaje raczkowac. Ale jeszcze dluga droga, zanim firma nauczy sie robic samochody.