Adblock – jak omijają go reklamodawcy? Internauci wolą filtrować niż blokować.
Filtrowanie reklam ponad blokowanie preferuje aż 77% z nas. Fakt ten w połączeniu z Adblock Acceptable Ads umożliwia synergię reklamodawców i internautów.
Flame333 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 25
Komentarze (25)
najlepsze
Zresztą polecam AdNauseam Jak ktoś naprawdę ma ochotę troszczyć się o reklamowych spammerów
Konkretnie filtrowaniu adresów (zapytań) i filtrowaniu elementów strony (elementów drzewa DOM).
Tak właśnie działa adblock oraz wszelkie inne podobne rozwiązania, co więcej adblock jest nazwą własną która w pewnym momencie się upowszechniła ale zanim się rozpowszechniła to np w operze ta funkcja nazywała się po prostu urlfilter.
Na dużych portalach nigdy, bo zaraz mnie napadają jakieś dzikie reklamy. Wolę nie przeczytać czegoś, niż wyłączyć adblocka...